قدوس: تعطیلاتم خراب شد/ جلوی آرسنال از پیش بازنده نیستیم

سامان قدوس، بازیکن تیم ملی در لیگ اروپا با استرسوندس مقابل آرسنال قرار می‌گیرد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: خیلی‌ها معتقدند کار تیم سوئدی تمام است و دیگر بالاتر از این نمی‌رود ولی سامان می‌گوید آن‌ها می‌توانند معادلات را به هم بزنند.

تعطیلاتم خراب شد
من در دبی هستم و فعلاً اینجا تعطیلات را می‌گذرانم. البته با قرعه‌ای که تیم در لیگ اروپا داشت، تعطیلاتم خراب شد! (خنده) باید با استرسوندس مقابل آرسنال قرار بگیرم. بازی هم سخت است، هم هیجان دارد. راستش برای من بیشتر هیجان دارد چون دوست دارم جلوی تیم‌های بزرگ بازی کنم. آرسنال هم از بزرگترین تیم‌های دنیاست و قطعاً جلوی آن‌ها قرار گرفتن، افتخار است.

از پیش بازنده نیستیم
آرسنال تیم سرسختی است و ما برای شکست آن‌ها کار راحتی نداریم. این تیم ستاره‌های زیادی دارد ولی ما هم مدعی هستیم. از گروهی صعود کردیم که کسی فکرش را نمی‌کرد. مقابل آرسنال از پیش بازنده نیستیم. حالا فهمیدیم که نباید تعطیلات‌مان طولانی باشد. ما باید زودتر کارمان را شروع کنیم چون بازی با چنین تیمی نیازمند آن است که بیشتر کار کنیم. قطعاً خود من هم به شخصه تمرینات زیادی خواهم کرد.

مشکلاتی که تیم‌ها در استرسوندس دارند
یکی از امتیازهای برتری ما این است که در زمین خودمان به سختی می‌بازیم. تیم‌ها در شهر استرسوندس کار خیلی سختی دارند، می‌دانید چرا؟ چون در شهر ما هوا خیلی سرد است. تیم‌هایی که به شهر ما می‌آیند، خیلی کار برایشان سخت است چون علاوه بر هوای سرد، زمین چمن هم مصنوعی است. خیلی‌ها عادت ندارند روی چنین چمنی بازی کنند. به همین خاطر فکر می‌کنم در بازی خانگی شانس شکست آرسنال را داریم.

بازی جلوی آرسنال جذاب است
تقابل با بازیکنانی چون لاکازت، سانچس و پیتر چک برای من خیلی جذاب خواهد بود. اینها بازیکنان بزرگی هستند. کلاً بازی جلوی آرسنال برای هر بازیکنی جذاب است. خیلی‌ها این تیم را یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ اروپا می‌دانند ولی ما نشان دادیم می‌توانیم پیش‌بینی‌ها را به هم بزنیم. امیدوارم در انگلیس بتوانیم خیلی خوب دفاع کنیم و ان‌شا‌ءا... در خانه خودمان نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =