در ادامه جلسات هم اندیشی با فرماندران شهرستانها امروز جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان گچساران ورییس اتاق اصناف و معاون صنعت و معدن شهرستان و معاونت بازرگانی صنعت و معدن و تجارت استان دکتر حسین پور و مدیر عامل شرکت نمایشگاه دائمی استان در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل گردید.

،به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،دكتر حسين پور با توجه به ظرفيت شهرستان درخواست برگزاري نمايشگاه به صورت عرضه را داشتند و با توجه به نبود زير ساختهاي مناسب برگزاري نمايشگاه به صورت تخصصي را به صلاح ندانستند و با رقابت در بازار به منظور جلوگيري از گران فروشي اجراي نمايشگاه را الزامي ودر جهت بهتر برگزار شدن انها با نظارت اصناف شهرستان تاكيد كرد .

فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به اينكه میبایست نمايشگاها تخصصي باشد ،بیان کرد: همانند شهر شيراز در قالب نمايش کارخانجات صنعتی، نسبت به معرفي محصولات خود اقدام نمايند تا علاوه بر عدم بی ثباتی در بازار ، حق و حقوق اصناف لطمه اي وارد نگردد.

رحیمی در ادامه به مشكلات برگزاري نمايشگاهها در قالب عرضه اشاره و از اصناف و شركت نمايشگاها در صورت موافقت با عرضه كالا خواهان نظارت دقيقتر بر اين مهم و شفافيت بيشتر در اين زمينه شدند .

بابك درست مدير عامل شركت نمايشگاهاي دائمي استان ضمن ارائه قول مساعد جهت رفع مشكلاتي كه در ادوار گذشته باعث بوجود امدن در جهت برگزاري نمايشگاه بوجود آمده بود ،بیان کرد:در جهت رضايت عمومي مجريان را الزام به تضمين لازم و قانوني دانسته كه باعث شود در اين زمينه مشكلات به حداقل برسد و در چهار چوب موارد تعريف شده در قرارداد نسبت به اجراي دقيق با نظارت اداره صنعت و معدن و تجارت اقدام نمايند.

در پايان جلسه با حسن نيت فرماندار گچساران و افراد حاضر در جلسه با برگزاري نمايشگاها با هماهنگي اتاق اصناف در اين شهرستان موافقت گرديد و مقرر گرديد تاريخ برگزاري وعنوان نمايشگاه مشخص تا در كارگروه توسعه صادرات غيره نفتي هم مصوب و اجرايي گرديد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =