برگزاری دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه استان اصفهان

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان از دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم مسکین با بیان این مطلب گفت: دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه با هدف توسعه و ترویج گسترده فرهنگ قرض الحسنه و گفتمان سازی در این عرصه به همت " بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان" برگزار می شود.

وی افزود: تلاش برای نهادینه کردن و توسعه فرهنگ قرض الحسنه به عنوان یک ارزش اجتماعی نیازمند بسترسازی فرهنگی و فعالیت در راستای آشنایی با این مهم برای شهروندان است.

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر تحقق فرهنگ سازی در حوزه قرض الحسنه و توسعه این امر ارزشمند علاوه بر حل مسائل اقتصادی در جامعه سبب گسترش خیر و رونق فضای معنوی جامعه می شود؛ رونقی که هم می تواند مشکلات اقتصادی و مالی مردم را برطرف کند و هم فضای همدلی و معنویت در جامعه را گسترش دهد.

وی افزود: از همین رو بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان به عنوان یک حامی معنوی در این عرصه برای دومین بار پا در رکاب فرهنگ سازی جامع و راهبردی در این حوزه گذاشته و اقدام به برگزاری دومین همایش و گردهمایی حامیان فرهنگ قرض الحسنه در اصفهان کرده است.

ابراهیم مسکین تصریح کرد: اولین همایش مورد استقبال حامیان فرهنگ قرض الحسنه قرار گرفت و این دوره با تمرکز بر فعالیت های مردمی و اجتماعی در عرصه قرض الحسنه شکل گرفته و برگزار می شود.

گفتنی است این همایش در 28 مرداد ماه 1396 با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن کوثر اصفهان ( ارتش) برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =