خلق فرصت های سرمایه گذاری با تقویت فضای اعتماد و امید به دست می آید

خلق فرصت های سرمایه گذاری با تقویت فضای اعتماد و امید به دست می آید استاندار مازندران در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی گفت : خلق فرصت های سرمایه گذاری با تقویت فضای اعتماد و امید به دست می آید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،محمد اسلامي بر تحقق سهم 670 ميليون دلاري سرمايه گذاري خارجي براي مازندران در سال 96 تاكيد كرد و گفت : تا كنون بيش از 90 ميليون دلار مجوز صادر شده است ولي به نظر مي رسد در اين زمينه بايد شاهد تحرك و تلاش بيشتري باشيم .

مقام عالي دولت در استان فضاي اعتماد و اميد را موجب جذب سرمايه گذاري جديد دانست و گفت : با سياستهاي تك پايه امكان رشد اقتصادي وجود ندارد و همه بايد تلاش كنند تا مشكلات سر راه سرمايه گذاري فعالات اقتصادي برداشته شود .
وي ضرورت قوانين شفاف و روشن را براي جذب سرمايه گذاري بسيار مهم دانست و گفت : هماهنگي بيشتر ، كم كردن بروكراسي و حمايت جدي براي سرمايه گذاري مي تواند به تقويت سرمايه گذاري خارجي كمك بزرگي نمايد .
استاندار مازندران تشكيل هسته هاي مطالعاتي براي ظرفيت سازي و ظرفيت شناسي و پشتيباني از طرحها را متذكر شد و ابراز اميدواري نمود تا با حمايت از كار و توليد زمينه رونق توليد و افزايش اشتغال در استان فراهم گردد .
در اين نشست قاسم پيشه مدير كل اقتصاد و دارايي استان گزارشي از اقدامات انجام شده در راستاي جذب سرمايه گذاري خارجي در استان ارائه نمود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =