آمار مهدی طارمی بهتر از بازیکنان عربستانی است که به لالیگا رفته‌اند.

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیروز خبر رسید که ۳ بازیکن عربستانی که سابقه حضور در تیم ملی این کشور را هم دارند طبق قرارداد فدراسیون فوتبال عربستان با فدراسیون فوتبال اسپانیا، به ۳ تیم لالیگایی پیوسته‎اند تا در این تیم‌ها تمرین و بازی کنند. البته چند بازیکن دیگر هم هستند که به تیم‌های دسته‎های پایین‎تر اسپانیا پیوسته‎اند اما ۳ بازیکنی که در لالیگا بازی خواهند کرد سالم الدوساری، فهد الموالد و یحیی الشهری هستند. مرور کارنامه این ۳ بازیکن نشان می‎دهد که آنها در سطح بازی در لالیگا نیستند و بازیکنی مثل مهدی طارمی که به لیگ ستارگان قطر رفته و در الغرافه بازی خواهد کرد از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از آنهاست.

سالم الدوساری از الهلال به ویارئال پیوسته است. او در فصل اخیر در لیگ عربستان ۱۳ بازی برای الهلال انجام داد و ۴ گل زد و یک پاس گل هم داد. فهد الموالد که از الاتحاد به لوانته رفته در این فصل ۱۱ بازی برای تیمش انجام داده بود و او هم ۴ گل و یک پاس گل در کارنامه‎اش ثبت کرده بود. یحیی الشهری هم که از النصر به لگانس پیوسته در ۱۶ بازی این فصل ۴ گل برای النصر زد و ۶ پاس گل هم به همبازیانش داد.

اما مهدی طارمی در این فصل ۸ بازی در لیگ برتر و سوپرجام ایران انجام داد و در این مدت ۴ گل زد و ۳ پاس گل داد. عملکرد او از نظر آماری از هر لحاظ بهتر از هر ۳ بازیکن عربستانی است که به واسطه قرارداد بین فدراسیون‎های فوتبال عربستان و اسپانیا، شانس تمرین و بازی در لالیگا را پیدا کرده‌اند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =