ایسنا نوشت: رییس پلیس پایتخت با اشاره به اغتشاشات اخیر تهران به گزارش مسئولان اطلاعاتی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: دشمن آمده بود که از تهران با تمام قوا کار را ‌آغاز کند اما ناکام ماند.

سردار حسین رحیمی در همایش یک روزه خانواده‌ها و همسران شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تهران بزرگ که در مقر مرکزی پلیس پایتخت برگزار شد، افزود: در اغتشاشات اخیر به فرماندهانم گفتم ۴۰ سال از این انقلاب می‌گذارد و ما بیش از ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم هزاران جانباز در بستر افتاده‌اند تا از کشور دفاع کنند.

وی گفت: به فرماندهانم گفتم که دشمن دست از اقدامات خود بر نمی‌دارند و شما دیدید که در پلیس تهران بزرگ چه افتخاری آفریدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جلسه‌ای که پیرامون تحلیل وقایع اخیر و اغتشاشات اخیر در قرارگاه ثارالله برگزار شد، گفت: در این جلسه مسئولان اطلاعاتی تهران گزارش دادند که دشمن آمده بود که از تهران کار را آغاز کند، اما آنها دیدند که هر کاری می‌خواهند بکنند و به هر جایی که می‌خواهند بروند، پلیس هست و با آنها برخورد می‌کند.

سردار رحیمی گفت: ما برای پاسداری از آرمان‌های امام آماده هستیم،  باتمام گله‌ها و شکوه‌ها تا آخرین قطره خون برای دفاع از کشور ایستاده‌ایم. اینکه امروز اراذل و اوباش بیایند و به آرمان‌های انقلاب لطمه بزنند، چنین چیزی وجود نخواهد داشت، مگر از جنازه ما رد بشوند.

وی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع رخ داده در آمریکا اظهار کرد:‌ چند روزی است که امریکا به هم ریخته است، اما همین که اینجا چند نفری نق ونوق می‌کند، تمام رسانه‌ها بسیج می‌شوند و صحنه‌سازی می‌کنند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد:‌ همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند، مشکلاتی وجود دارد اما در این فضا عده‌ای رخنه کرده بودند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    1 0
    خدا بخیر کنه عاقبت این مملکت رو که عوامل واقعی نارضایتی رو نمیببنین. شما خیلی مردین دلار رو ثابت نگه دارین دست از سر اقتصاد بردارین اختلاص کن رو نزارین سه ساعته بره کانادا الودگی رو درست کنین رونق اقتصادی ایجاد کنین. فقط فکر میکنین با داغ و درفش کارتون جلو میره. با دل مردم چه میکنین؟