۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۴

فارس نوشت:

شرکت سیسکو می‌گوید شش هزار نفر را ظرف ۱۲ ماه آینده اخراج خواهد کرد، زیرا قصد دارد منابع خود را صرف توسعه کسب وکارهای جدیدی مانند کلود، نرم افزار و امنیت کند.

به نقل از سی‌بی‌سی، سیسکو مدعی است از این طریق بیشتر به دنبال سازماندهی مجدد منابع خود است تا کاهش آن‌ها. این شرکت می‌گوید با کاستن از تعداد کارکنانش فرصت برای توسعه مهارت‌های ضروری در حوزه‌های دیگری به خصوص امنیت فراهم می‌آید.

جان چمبرز رییس و مدیر عامل شرکت سیسکو با تایید این خبر افزوده است: اگر ما شهامت تغییر را نداشته باشیم، اگر تغییرات را رهبری نکنیم از رقبا عقب می‌افتیم.

سیسکو در مجموع ۷۴ هزار کارمند دارد و با اخراج این ۶۰۰۰ نفر هشت درصد از تعداد کارکنان آن کاسته می‌شود. برآوردهای سیسکو نشان می‌دهد سازماندهی مجدد این شرکت به ۷۰۰ میلیون دلار هزینه نیاز داد و سیسکو قصد دارد نیمی از این رقم را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ هزینه نماید.

سیسکو در ماه‌های اخیر شاهد افزایش درآمد در حوزه تولیدات نرم‌افزاری بوده، به گونه‌ای که درآمدهای آن در این بخش به میزان ۲۹ درصد و در حوزه دیتاسنتر تا ۳۰ درصد بیشتر شده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    2 0
    كار درستى رو انججام ميده. يه رقتهايي يه چيزهايى رو بايد فدا كرد تا به مقصودت برسى. اون شش هزار نفر هم كه به درك واصلن. كى به كيه تو روشنايى تاريكيه
    • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
      10 0
      اگر توی ایران هم اینجوری اخراج می کردند الان صنعت خودرو درست میشد ده ها هزار نفر در صنعت خودرو و ده ها هزار نفر در مخابرات در حالی که میشه با یک دهم آنها هم بهترین عملکرد رو داشت ولی باید با گرانفروشی هم سود کلان و هم حقوق این ها رو داد از جیب ملت