اعضای "مینو سادات ذاکری" دانش آموز کاشانی که دچار مرگ مغزی شده بود، با موافقت خانواده‌اش به ۷ بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ قلب، ریه، کلیه و کبد "مینو سادات ذاکری" دانش آموز 14 ساله ی کلاس هشتم دبیرستان علامه دهخدای کاشان بود که دچار مرگ مغزی شده با موافقت خانواده‌اش به 7 بیمار نیازمند زندگی دوباره ببخشید.

محمود خدمتی، در پیامی درگذشت این دانش آموز را تسلیت گفت و از ایثار و فداکاری این زوج فرهنگی تقدیر کرد و اظهار داشت: همه‌ هستی از خدای سبحان است و به سوی او رجعت می‌کند و سعادتمند واقعی کسی است که در اوج بندگی با ره توشه رضایت حق به محضرش بشتابد، اینک که به تقدیر الهی مینو سادات ذاکری، ناباورانه به دیدار حضرت حق شتافت.

وی افزود: دانش آموز 14 ساله در بهار جوانی همچون گلی ناشکفته پرپر شد اما شکوه ایثار و فداکاری شما و اهدای اعضای او، به همنوعان نیازمند زندگی دوباره بخشید که به مصداق کلام الهی، همچون جان بخشیدن به جامعه بشری است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، به نمایندگی از فرهنگیان متدیّن شهرستان دارالمؤمنین کاشان کوچ ناباورانه دانش آموز «مینو سادات ذاکری » را تسلیت گفت و از درگاه ایزد سبحان برای آن رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش بویژه پدر و مادر داغدارش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =