در ۱۸مهر، پربازدیدترین اخبار به جنگ لفظی بین مدیر دستگاه دیپلماسی کشور و آمریکایی‌ها اختصاص داشت که در آن، ظریف درباره اقدام آمریکا علیه سپاه هشدار داد.

در سرویس سیاسی بیشترین بازدید به گزارشی در خصوص ادامه سانسور هاشمی رفسنجانی در صداوسیما اختصاص داشت. پس از آن خبر پربازدیدی اعلام کرد هادی خامنه‌ای سمت جدید گرفته است. همچنین روایت دادکان از کنار گذاشته شدنش از دانشگاه آزاد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی اعلام شد افزایش حداقل دستمزد تا ٢,٤میلیون‌تومان مورد نظر برخی از اشخاص است. گزارشی درباره غبارروبی ۱۰ فرودگاه ایران با هواپیماهای جدید هم پربازدید بود و نوبخت، سخنگوی دولت در نقل قول پربازدیدی اعلام کرد: دلار ۵ هزار تومانی را قبول نداریم!

در سرویس فرهنگی، گزارشی درباره  اظهارنظرهای دینی بازیگران بازدید زیادی داشت. پس از آن، اعلام دلیل کم کار شدن بازیگر سرشناس توانست بازدید زیادی به دنبال داشته باشد و در نهایت شرایط خطرناک بازیگر پیشکسوت در بیمارستان هم بازدید زیادی داشت.

نقل قول پربازدیدی از دادستان تهران در سرویس جامعه منتشر شد که در آن، دولت آبادی گفته است: تعقیب قضایی راننده اسنپ پس از تعرض جنسی صورت می‌گیرد. پس از آن، مخاطبان این سرویس خواستند بدانند در چه صورتی زنان شاغل می‌توانند در 42 سالگی بازنشسته شوند؟ همچنین خبر پربازدیدی گفت: شرط سربازی برای اخذ گواهینامه حذف شده است.

در سرویس بین‌الملل خبر پربازدیدی اعلام کرد کشتی باربری ایران در آب‌های کویت غرق شد. همچنین در این سرویس پاسخ ظریف به اقدام آمریکا علیه سپاه، کوبنده و پربازدید بود. حتی رویترز هم پیام ظریف را گرفت و در خبر پربازدیدی نوشت: ایران به آمریکا پاسخ کوبنده می‌دهد!

در سرویس طنز هم یکی از چهره‌های مشهور اعلام کرد سهمم را از سفره شهرداری برداشتم!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =