خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری مشترک با نخست وزیر کانادا گفت: به زودی تصمیم خود را درباره توافق ایران اعلام می کنیم.

ترامپ درباره اینکه با توافق ایران چه می کند گفت به زودی خواهید دید. در مدت زمانی بسیار کوتاه اعلام می کنیم.

ترامپ درباره کره شمالی نیز گفت: گمان می کنم من اندکی در دیدگاه مرتبط با کره شمالی با دیگران تفاوت دارم و به حرف های همه گوش می دهم ولی در نهایت این نظر من است که اهمیت دارد زیرا نظام به این شکل تعریف شده است.

با این حال من دیدگاه و نظری متفاوت با دیگران دارم و شاید در خصوص این موضوع احساسی قوی تر در مقایسه با دیگران دارم. با این حال به حرف های همه گوش می کنم ولی در نهایت تصمیمی را که برای آمریکا و برای جهانیان درست است بگیرم زیرا این مشکلی جهانی و فراتر از آمریکاست. این مشکلی جهانی است که باید حل شود.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    3 0
    شروع جنگ آسونه، تموم کردنش سخت، فراموش کردنش غیرممکن. امیدوارم ترامپ خریت نکنه.
  • بی نام DE ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    2 0
    ترامپ هیچ درک درستی از دنیا و علل الخصوص ایران ندارد. ایران کشور مهمی است. اگر فشارها بر روی ایران زیاد شود و خدای ناکرده ایران به دست اعراب و ترکیه ای ها بیفتد امنیت اروپا و حتی دشمن ایران اسرائیل، برای قرن های متمادی به خطر می افتد. ایران قوی و بزرگ در شرق این کشورها به شدت لازم است. کافی است به تاریخ مراجعه کنید و ببینید هر موقع ایران قوی بود آنها نتوانستند در اروپا پیشروی کنند. به طور کل شیعه هیچ وقت با شمشیر به مسلمان کردن ملل نپرداخت. از علی بگیرید که در لشگرکشی عمر نبود و در حمله به ایران مشارکت نکرد تا شاه عباس که ارمنی ها را از دست عثمانی ها نجات داد و مسلمانشان نکرد بلکه در ایران پناهشان داد برایشان کلیسای زیبای وانک را ساخت. ترامپ نمی فهمد، یکی حالیش کند.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    اتفاقا من خیلی مشتاقم که ببینم چطور می تونی خودت را از تله ای که خودت طراحی کرده ای نجات دهی. به ما که چیزی نمی شه اما تو چطور می خوای این مصیبت خودطراحی کرده را پشت سر بگذاری برام جالبه.
  • بی نام A1 ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    0 2
    تحریم ها بیش از تحریم شونده به ضرر تحریم کننده هست وگرنه مرض نداشتند که پای میز نذاکره بنشینند و ظاهرا امریکا با اروپا هماهنگه برای فشار بیشتر و امتیازات بیشتر ولی تا جایی پیش می رند که ضررشون هنگفت نباشه حیف که ایران ری اکتور را پر سیمان کرد وگرنه دست پر را ایران داشت تجریم ها هر کشوری را خودکفا می کنه محبت الهی خودکفایی است مثل زمان جنگ همه چی را ملت ایران می تونه بسازه و تامین کنه تحریم ها ایرانی ها را متحدتر و مذهبی تر می کنه انگلیس و المان هم مثل فرانسه فکر می کنند ولی به زبان نمی ارند همه شون هدفشون تضعیف ایرانه با تحریم ها جواب نگرفتند مذاکره کردن حریف را ضعیفتر از پیش بینی دیدن پر رو شدند تا تونست دولت سیگنال ضعف فرستاد