بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که این روزها از فوتبال فاصله گرفته است، چون دیگر برای او جذابیتی ندارد.

به گزارش تسنیم؛ علی انصاریان درباره برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این پیروزی برای بازی برگشت مقابل الهلال عربستان کمک می‌کند، اما تیم با تیم فرق می‌کند. تیم خوزستانی در سایر بازی‌های خود نتیجه نگرفته بود، اما پرسپولیس چه در داخل و چه در آسیا نتایج خوبی کسب کرده است، البته به غیر از دیدار مقابل الهلال. با این حال پرسپولیس نباید برابر الهلال بی‌گدار به آب بزند، چون اگر یک گل دیگر دریافت کند، دیگر همه چیز سخت می‌شود.

وی افزود: در یک محیط کاری که همه فوتبالی بودند، بازی رفت الهلال - پرسپولیس را تماشا کردیم. در این جمع سینمایی چه استقلالی و چه پرسپولیسی حضور داشتند. در آن بازی الهلال تیم خیلی خوبی نشان داد و مطمئناً پرسپولیس در بازی برگشت هم کار سختی خواهد داشت. الهلال تیم ضعیفی نبود که راحت بخواهیم در مورد آن حرف بزنیم. آن روز، روز پرسپولیس نبود و بد هم باخت. هر چند جبران شکست دور از انتظار نیست، همان‌طوری که بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن نتیجه رفت را جبران کرد. هر چند پرسپولیس نباید کار را به اینجا می‌رساند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص ماجرای محرومیت مهدی طارمی به دلیل قراردادش با ریزه اسپور ترکیه گفت: شک نکنید ندانم کاری وکیل طارمی و خود بازیکن بوده است و نباید از این مسئله چشم‌پوشی کرد. قطعاً وکیل طارمی از جزئیات قرارداد باخبر بوده است و نباید اجازه می‌داد که با دو باشگاه هم‌زمان قرارداد امضا کند. باشگاه هم شاید این ماجرا را نمی‌دانسته است. متأسفانه پولی را که برای فسخ قرارداد طارمی داده شده بود، هم به باشگاه ترکیه‌ای نداده‌اند. یکی می‌گوید برای خرید ماشین هزینه کرده است و دیگری از موضوع دیگری صحبت می‌کند. پس یک جای کار ایراد دارد. از طرفی، پرسپولیس دو فصل نقل‌وانتقالات محروم شده است. همه سرنوشت تراکتورسازی را دیده‌اند. قطعاً پرسپولیس با این محرومیت به مشکل می‌خورد. در این شرایط دست و بال مربیان برای گرفتن بازیکن بسته می‌شود.

انصاریان در خصوص اینکه چرا مدتی است از فوتبال فاصله گرفته است، تصریح کرد: درگیر یک سریال بودم که کارگردانش سیدجمال سیدحاتمی است و فرشاد احمدزاده هم در این سریال بازی کرده. از فوتبال فاصله گرفتم یا به نوعی قرار کردم و نمی‌خواهم دور و بر آن باشم. من با آدم‌هایی کار کرده‌ام که یک روز دوست داشتم با آنها سلام و علیک کنم. فوتبال الان برای من شوخی شده است، آن هم با این آدم‌هایی که در آن می‌بینم. آدم‌های این فوتبال برایم جذاب نیستند.

وی ادامه داد: یک روزی با آدم‌هایی مثل احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی، کریم باقری، علی کریمی، علی دایی و ... فوتبال بازی می‌کردم، الان دیدن آدم‌های دیگر برایم جذابیتی ندارد. در فوتبال حاشیه‌ای نداشتم که به تیمم ضربه بزند. حاشیه را بلد بودم، اما حاشیه‌سازی نمی‌کردم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =