تصادف رانندگی در شهرستان کوهرنگ 11 مصدوم برجا گذاشت

ایرنا نوشت : برخورد یکدستگاه خودرو سواری مزدا با یکدسنگاه سواری پژو در شهرستان کوهرنگ در منطقه بازفت حوالی روستای 'چبد' 11 نفر مصدوم شدند که 5 نفرشان دانش آموز بودند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس 115 یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را که دچار سرمازدگی شده بودند، به داخل آمبولانس هدایت کردند.
فرامرز شاهین افزود: یکی از دانش آموزان حادثه دیده دچار تشنج شده بود که با اقدامات درمانی کارشناسان اورژانس تحت مراقبت قرار گرفت.
وی گفت: پس از انجام اقدامات درمانی، مصدومان با آمبولانس 115 و هلال احمر و سه تن دیگر توسط خودروهای عبوری به مرکز درمانی چمن گلی اعزام و پس از آن به مراکز درمانی هلال احمر و اورژانس و بیمارستان های فارسان و صمصامی اعزام شدند.
سرهنگ رحمت الله نجفی، رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری نیز با تایید این خبر علت این حادثه را نداشتن تعادل و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه و نیز لغزنده بودن جاده توسط راننده وانت مزدا اعلام کرد.
مرتضی زمانی پور فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز گفت: به علت کمبود آمبولانس تعدادی از مصدومان با وسایل شخصی به بیمارستان اعزام شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری در همین حال به خبرنگار ایرنا گفت: دانش آموزان مصدوم در مقطع متوسطه در مدرسه شبانه روزی مشعول به تحصیل بودند که توسط یکی از کارکنان مدرسه شبانه روزی در حال اعزام به مدرسه بودند.
بهروز امیدی افزود: 4 تن از دانش آموزان مداوا شدند و یکی از دانش آموزان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شد.
همچنین شهرستان کوهرنگ از امروز شاهد بارش برف و باران در منطقه تاراز و بازفت این شهرستان بود، بر این اساس برخی از مناطق استان چهارمحال و بختیاری از جمله گردنه گوشنگلی بروجن به دلیل بارش برف و مه غلیظ لغزنده و گردنه چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ با بارش پراکنده برف و باران همراه است.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف در شهرستان کوهرنگ از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضرور از این محور خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز خود را به وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ مجهز کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =