مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم همایش حقوق شهروندی با حضور دستیار ویژه و مشاور رئیس جمهور، خانم مولاوردی ۲۷ آذرماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از قم، عطاءالدین قاسمی، امروز در نشست خبری همایش حقوق شهروندی که قرار است دوشنبه هفته جاری و به همت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم برگزار شود، اظهار داشت: این همایش ساعت 9 صبح دوشنبه هفته جاری 27 آذرماه با حضور شهیندخت مولاوردی مشاور و دستیار ویژه رئیس جمهور در تالار معصومیه فرمانداری قم ترتیب خواهد یافت.
وی در ادامه سخنان خود، آگاهی، دانستن و مطالبه‌گری مردم را مهم دانست و گفت: هر سال دوره آموزشی حقوق شهروندی در استانداری قم برگزار می‌شود.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با بیان اینکه برای رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌ها برنامه داریم، اظهار داشت: در حوزه حقوق شهروندی الزام به اجرای دو برنامه «حقوق شهروندی در نظام اداری» و «ستاد صیانت از حریم و امنیت حقوق شهروندی» هستیم.
قاسمی با بیان اینکه مهم‌ترین بحث درخصوص حقوق شهروندی در ادارات کرامت انسانی و شفاف‌سازی وظایف ادارات است، گفت: دولت در پی تسهیل‌گری خدمات خود به مردم است و در این جهت سامانه الکترونیک متعددی را ایجاد کرده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با بیان این که مردم باید به صورت مساوی و عادلانه از خدمات دولت بهره‌مند شوند، عنوان کرد: آگاهی، دانستن و مطالبه‌گری مردم مهم است و ما هر سال برنامه دوره آموزشی حقوق شهروندی را در استانداری قم برگزار می‌کنیم.
وی ابراز داشت: کیلینیک حقوقی نیز در دانشگاه مفید راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند با مراجعه به این کیلینیک گامی در جهت آگاهی از حقوق خود بردارند.
قاسمی تصریح کرد: در خصوص رعایت حقوق شهروندی در ادارات، ثبت احوال، شرکت برق و اقتصاد و دارایی به ترتیب امتیاز اول تا سوم را کسب کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =