اسپیکرهای هوشمند سریعتر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال 2018 سهم بیشتری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، تحلیلگران موسسه Canalys می‌گویند انتظار دارند در سال 2018 بیش از 56.3 میلیون اسپیکر هوشمند راهی بازار شود که می‌توان رشد سریع آن را بالاتر از ابزارهای واقعیت مجازی، افزوده و همچنین ابزارهای پوشیدنی دانست.{لینک}

از این رقم بیش از 38.4 میلیون دستگاه در بازار آمریکا توزیع خواهد شد و آمازون و گوگل سردمدار این بازار هستند که با محصولات سری اکو / Echo و هوم / Home نبض بازار را در اختیار خواهند داشت.

«وینسنت تیلکه» تحلیلگر ارشد در موسسه کانالیس می‌گوید پذیرش اسپیکر هوشمند توسط مشتریان مثبت ارزیابی شده و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.  از سوی دیگر سازندگان با آپدیت محصولات خود، پذیرش توسط بازار را دوچندان کرده‌ و الکسا یا محصولات متنوع، گوگل با همکاری Nest و اپل نیز با هوم کیت بازار 2018 را جلو می‌برند.

سازندگان از سوی دیگر به توسعه سرویس و خدمات، اشتراک پذیری و تبلیغات روی اسپیکرهای هوشمند بر اساس کاربران موجود فکر می‌کنند تا بتوانند با تغییر اکوسیستم بازار پیش روند.

لوسیو چن، دیگر تحلیلگر کانالیس می‌گوید فناوری در حال گذر است و افزایش سرمایه‌گذاری از سوی بازیگران متعدد، منجر به توسعه این بخش از ابزارهای دیجیتال می‌شود.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =