شما نظر دادید/ اجراهای پاپ جشنواره امسال جذابیت ندارند

کاربران خبرآنلاین در پاسخ به یک نظرخواهی تاکید کردند ترکیب خوانندگان بخش پاپ جشنواره سی و سوم موسیقی فجر، جذابیت چندانی برای جذب مخاطبان ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پاسخ به یک نظرخواهی، کاربران خبرآنلاین، کیفیت بخش پاپ جشنواره امسال موسیقی فجر را پایین دانستند و هریک از منظری به توضیح دلایل خود پرداختند. 

برآیند کلی نظرات، حاکی از عدم رضایت مخاطبان از انتخاب خواننده‌های بخش پاپ است.

تعدادی از کاربران خبرآنلاین در این نظرخواهی بیان کرده‌اند تعداد زیادی از خواننده‌های پاپ جشنواره موسیقی فجر و سبک کاری‌شان را نمی‌شناسند و برای همین رغبتی به نشستن پای اجراهای آنان ندارند. 

البته عده‌ای از کاربران که تعدادشان کمتر است، از بها دادن به خواننده‌های جوان در بخش پاپ استقبال کرده‌اند.

برخی از مخاطبان هم به فروش نرفتن بلیت‌های تعدادی از اجراها اشاره کرده و دلیل آن را کیفیت پایین خواننده‌ها دانسته‌اند.

در نقطه مقابل همه نظرات بالا، عده‌ای از مخاطبان خبرآنلاین، اساسا مخالف وجود بخش پاپ در جشنواره موسیقی فجر هستند و معتقدند این بخش، اعتبار جشنواره را زیر سوال می‌برد.

از میان نظرات متفاوت و متنوع کاربران خبرآنلاین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

برای نمونه کاربری که نامش را ذکر نکرده است، نوشته: «سال گذشته اشوان هم تو جشنواره اجرا داشت. الان کوش؟ محو شد. سرنوشتی جز این در انتظار خواننده هایی که یه شبه ره صد ساله رو میرن نیست.»

یکی دیگر از کاربران هم نظرش را این‌طور بیان کرده است: «خواننده‌ای که یه دونه آلبوم هم منتشر نکرده تا به حال، با چه توجیهی به جشنواره دعوت می‌شه؟»

کاربر دیگری هم نوشته است: «عجیبه واقعا انتخاب و چینش خواننده‌های بخش پاپ امسال جشنواره فاجعه بود، به نظرم برای همین هم بود که بلیت‌ها فروش نرفت.»

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =