ایرنا نوشت: یک فعال سیاسی معروف قطری فاش کرد که انگلیس قصد دارد در چند روز آینده ضربه دردناکی به ولیعهد ابوظبی که حاکم اصلی کشور امارات است، وارد کند.

روزنامه فرا منطقه ای 'وطن یغرد' دیروز جمعه نوشت: فعال معروف قطری با نام “بوغانم”، بر روی صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به نقل از منابع بسیار ویژه... منتظر باشید .. در چند روز آینده انگلیس ضربه مهلکی به محمد بن زاید وارد خواهد کرد.

این فعال قطری به جزئیات این اقدام انگلیس اشاره ای نکرد اما خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که به من رسیده 100 درصد موثق است واگر این اتفاق رخ دهد بن زاید مجبور خواهد شد میلیاردها برای سرپوش گذاشتن بر سر یک رسوائی پرداخت کند؛ و این رسوائی سرانجام فاش خواهد شد.

بوغانم خطاب به ولیعهد امارات نوشت: پول میلیاردی فایده ای برایت ندارد .. باید این سیلی را بپذیری ودوباره حساب وکتاب کنی .
کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در 5 ژوئیه جاری با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم روابط خود را با این کشور قطع کردند در حالیکه دوحه این اتهام را رد وهدف از آن را تحت قیمومیت قرار دادن این کشور وکوتاه آمدن از تصمیمات ملی خود عنوان کرده است.

از سوی دیگر ، محمد عز الدین الحمیری، نویسنده وروزنامه نگار قطری در صفحه توئیتر خود در واکنش به خبر کشف زندان های سری متعلق به امارات در یمن برای شکنجه بازداشت شدگان با شوک برقی وسوزندان با آتش با نامیدن امارات به 'خمارات' نوشت: حضور خمارات در ائتلاف سعودی حمله به یمن همانند خمر است که گناهش از نفعش بیشتر است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس پیش تر با انتشار گزارشی در مورد تحقیق ویژه ای که انجام داده است، از وجود زندان های سری در جنوب یمن که توسط نیروهای اماراتی اداره می شود، خبر داد.
آسوشیتدپرس که اعلام کرده است اطلاعاتش کاملا موثق است در این گزارش به شکنجه زندانیان با کباب کردن آنها بر روی آتش اشاره کرد.

این خبرگزاری گفت که حداقل 18 زندان سری در جنوب یمن کشف شده است که توسط امارات ونیروهای یمنی تحت کنترل ابوظبی اداره می شود.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    0 0
    عجب بلبشوییه این یمن.