کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی کشور می گویند سالهاست در پروژه ای سرمایه گذاری کرده اند که مشخص نیست چه زمانی می خواهد به تعهدات خود عمل کند. پروژه ای که مدیران وزارت راه و شهرسازی دولت سابق در آن، نقش اصلی را بازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خواننده ای که خود را مهیار نبوی معرفی کرده در سرویس مشکلات مردم، این کامنت را گذاشته: با سلام تعداد 4000 واحد مسکن به پرسنل هواپیمایی از طرف سازمان فرودگاه ها فروخته شده که پس از 10 سال هنوز هیچ واحدی تحویل داده نشده با این که مبالغ طبق قرارداد دریافت شده. در صورت تمایل با نمایندگان ارتباط برقرار فرمایید. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم."

پیگیری های خبرآنلاین در شرکت فرودگاه های کشور به آقای "خیرخواه"، مسئول پیگیری ساخت این واحدها، رسید و او گفت: در ابتدای ساخت این مجتمع، حدود 310 واحد از آن را به صورت ویژه و ویلایی ساختند که خاص مدیران بود و به آنها تحویل دادند. تیم سازنده با تغییرات کمی، یک پروژه 1100 واحدی را پرند و در مشهد پروژه زکریا را کلید زدند. تهران هنوز در مراحل ابتدایی بود که 4 هزار واحدی دیگر را هم پیش فروش کردند. یعنی حدود 5100 واحد را آغاز به کار کردند. ولی در حال حاضر، پروژه 1100 واحدی، کاملا متوقف شده و پروژه 4000 واحدی نیز که باید الان تحویل می شده، هنوز روی خاک است و هیچ کاری انجام نشده. در بخشهای دیگر هم فقط حدود 40 درصد جلو رفته اند."
خیرخواه ادامه داد: متاسفانه خانواده های زیادی از کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی کشور بر سر این پروژه از بین رفتند. برخی طلاق گرفتند و برخی سکته کردند و مردند و هیچ کس جوابگو نیست.

او، علی اکبر راکعی را به عنوان مسئول پیگیری پروژه معرفی کرد که گفتگوی خبرآنلاین را با مسئول پیگیری پروژه در ادامه می خوانید:

شما در پروژه انبوه سازی برای کارکنان صنعت حمل و نقل صنعت هوایی چه مسئولیتی دارید؟

من علی اکبر راکعی، کارشناس سیستمهای الکترونیک هواپیمایی هستم. نزدیک به 17 سال سابقه کار و 14 سال در فرودگاه امام خمینی را دارم. این پروژه در سال 82 با تفاهم نامه ای که بین وزارتین راه و ترابری و مسکن و شهرسازی بسته شد، آغاز شد. قرار شد 4500 واحد مسکونی در شهر جدید پرند به شرط اینکه همکاران ما از صنعت حمل و نقل هوایی آورده ای را به عنوان مشارکت بیاورند. هیات تعاونی واگذاری واحدهای مسکونی در پرند با لوگوی سازمان هواپیمایی فعالیت می کرد و قرار بود در 3 فاز 4500 واحد مسکونی را تحویل بدهد. متولی این کار سازمان هواپیمایی کشور تعیین شد. به دستور رئیس وقت سازمان هواپیمایی، آقای نیارکی، 5 نفر در هیات مدیره تعاونی منصوب شدند که رئیس هیات مدیره، رضا قدیمی بود (رئیس فعلی سازمان ساماندهی مشاغل شهر تهران)، نایب رئیس آقای محمدمهدی مصطفایی، دبیر هیات آقای منصور باقرزاده (مدیرعامل فعلی)، آقای مشکوری و ایرج هادیان اعضای هیات مدیره بودند. در این بین، آقای مشکوری استعفا داد و رفت. سال 83 در فاز 3 پرند 310 واحد را که غالبا متعلق به مدیران وقت صنعت حمل و نقل بود، استارت زدند و با لوازم خوب و مصالح درجه یک ساخته و تحویل شد.

همزمان نیز پروژه 1100 واحدی در شمال فاز 3 شهر جدید پرند استارت خورد که اکثرا از افراد صنعت حمل و نقل هوایی شامل کارمندان شرکت فرودگاه های کشور (مراقبت پرواز، الکترونیک هواپیمایی، مخابرات، ایمنی زمینی که پرسنل عملیاتی بودند و پرسنل اداری) و کارمندان سازمان هواپیمایی کشور، خطوط هواپیمایی شامل ایران ایر، کاسپین، آسمان و... شرکت هندلینگ سامان، گمرک هواپیمایی، سپاه هواپیمایی و پلیس هواپیمایی و گذرنامه و... بودند. این افراد آمدند ثبت نام کردند و تاکنون به غیر از وام 10 میلیون تومانی تمام بدهی های خود را پرداخته کرده اند.

یعنی هنوز وام 10 میلیونی را این اشخاص بدهکارند؟
10 میلیون تومان را اعضای هیات واگذاری واحدهای مسکونی در پرند، گرفته اند تا صرف پروژه کنند، متاسفانه بابت این وام مسکن، شرکتی که این واحدها را می سازد 53 میلیارد تومان به بانک مسکن شعبه کریمخان تهران بدهکار است.

وضعیت فعلی خانه ها چگونه است؟
متاسفانه تاکنون این واحدها تکمیل و تحویل داده نشده، تقریبا برخی از 50 تا 90 درصد پیشرفت دارند، از سوی بانک مسکن شعبه کریمخان، این واحدها، قرار است به مزایده گذاشته شود تا بدهی هیات واگذاری به بانک مسکن تادیه شود.

ولی همکاران شما می گویند بیش از 5000 واحد به کارکنان صنعت حمل و نقل هوایی واگذار شده؟
بله، همزمان با ساخت و ساز 1100 واحدی در حالی که این پروژه، 20 درصد هم پیشرفته نکرده بود، آنها شروع به ثبت نام پروژه 4هزار واحدی در سال 87 کردند. مکانش هم جنوب فاز 3 پرند بود. متاسفانه این شرکت، در سال 87 به ناگاه تغییر ماهیتی داد و لوگویش هم عوض شد. از این منظر که این هیات، همه اعضایش سهامدار بودند -چون آورده داشتند- و به ناگهان این شرکت به شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن حمل و نقل هوایی بدون برگزاری هیچ مجمع فوق العاده و عمومی و بدون اطلاع رسانی به اعضا تغییر نام داد.

پیش از این تاریخ، شرکت متعلق به سازمان هواپیمایی بود؟
تا قبل از این تغییر نام، تمام اطلاعیه ها برای ثبت نام 1100 واحدی و 310 واحدی از طریق فرمهای ممهور به مهر سازمان هواپیمایی کشور و شرکت فرودگاه ها به کارکنان صنعت هوایی ارسال می شد. بعد از تغییر نام و لوگو، این شرکت تعاونی انبوه ساز از نوع تولیدی تبدیل شد و شروع به ثبت نام 4هزار واحدی کردند که تا الان ما نزدیک به 1500 واحد مسکونی را توانسته ایم شناسایی کنیم و اطلاعات افراد را در بیاوریم که این تعداد از خانه های پروژه فروخته شده.

اطلاعات را کجا دریافت کردید؟ شرکت انبوهسازان صنعت هوایی با شما همکاری کرد؟
خیر، اطلاعات را از شرکت عمران پرند گرفتیم.

الان وضعیت فعلی پروژه چگونه است؟
متاسفانه واحدهای 4هزار واحدی از 0 تا 40 درصد هم پیشرفت ندارد. یعنی برخی هنوز به مرحله خاکبرداری هم نرسیده، 7 قطعه زمین دارد که برخی 3 بلوک و برخی 2 بلوک اند. این پروژه 18 ماه است کاملا خوابیده.

دلیل توقف کار را به شما نگفتند؟
دلایلی که می آورند تحریم ها و تغییر نرخ ناگهانی دلار است. اگر اینطور باشد چرا انبوهسازان دیگر دارند به تعهدات خود عمل می کنند.

چه کسی اکنون پاسخگوی شماست؟
در سال 1390 آقای قدیمی که رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی انبوهسازان و مدیرکل فرودگاه امام بود، اینطور که خودش می گوید بنا به دستور آقای نیکزاد وزیر وقت راه و شهرسازی استعفا داد و رفت. الان آقای دکتر باقرزاده مدیرعامل است و 18 ماه است او باعث تعطیلی پروژه شده. از شهریورماه 1393 یک عده ای از اعضای هواپیمایی کشوری و بخش آزاد، به صورت خودجوش این ماجرا را پیگیری می کنند. آقای حمیدرضا اسدی، ناهید قشقایی، آقایان ضیغمی، کنعانی و خانی پیگیر هستند. تا 21 آذر 5 تفاهم نامه با آقای باقرزاده نوشتیم که هیچ یک اجرا نشد.

چطور شما توانستید با شرکت تفاهم کنید؟ شما که سمت نمایندگی نداشتید؟
21 آذرماه سال 93 فراخوان دادیم و 400 نفر در مسجد امام حسن شهر جدید پرند جمع شدند و 7 نماینده انتخاب کردند. آقای شرافت پور و مهندس خانی از سوی شورای شهر پرند نیز حضور داشتند و ما را به رسمیت شناختند. در حال حاضر آقایان راکعی، حمید رضا اسدی، علی سرلک، جمشیدی، صالحی و طلخورانی و خانم ناهید قشقایی، به صورت قانونی نماینده مالکان و سرمایه گذاران این پروژه هستند.

چقدر از اشخاص سرمایه گذار و همکاران صنعت حمل و نقل هوایی کشور پول گرفته شده؟
از 30 تا 45میلیون تومان افراد هواپیمایی هزینه کرده اند و حتی اینها آمدند بخش فروش آزاد هم داشتند که این هم غیرقانونی است و از طریق یک بنگاه درپرند حتا تا 200 میلیون تومان هم هر واحد را فروختند. بنده به عنوان رئیس هیات پیگیری پروژه هواپیمایی انتخاب شدم و تا الان نزدیک به 8 تفاهم نامه،امضا کرده ایم که نزدیک به 60 بند دارد، فقط 2 بند آن اجرا شده، یکی گرفتن دفتر برای نمایندگان بوده یکی نیز درج نام بخشی از نمایندگان در سایت شرکت شیده است.

حالا مدیرعامل شرکت چه می گوید؟
متاسفانه با آقای قدیمی و باقرزاده، شرکت عمران پرند و شورای شهر جلساتی داشتیم و آقای قدیمی، مدیرعامل سابق تعهد اخلاقی داده که پیگیر کار شوند. قرار بود منابع مالی در حساب مشترکی بین نمایندگان و شرکت شیده باز شده، واریز شود که این مبالغ واریز نشده و آقای باقرزاده جز قولهای واهی و اینکه دائم با افراد و نمایندگان تعهد بدون کار منعقد کند، عملی انجام نداده. در بهمن 93 نامه ای به سرپرست وقت شرکت فرودگاه های کشور آقای مهندس ایلخانی در اعتراض به اینکه چرا شرکت فرودگاه های کشور ورود به این قضیه ورود نمی کند، نوشتیم. ایشان عنوان کرده شرکت شیده از لوگو و مهر سازمان هواپیمایی سواستفاده غیرقانونی کرده. سئوال اینجاست مگر می شود این کار به این عظمت و تمام تبلیغات، غیرقانونی باشد؟ واحد حقوقی شرکت فرودگاه ها هم می گفت به ما ربطی ندارد. با آمدن آقای مهابادی و دکتر باقریان در هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور، ایشان قولهای همکاری هایی داده اند که امیدواریم عملی شود.

چرا به دادگستری مراجعه نکردید؟
متاسفانه قراردادهایی که ما امضا کردیم قراردادهای یک طرفه بوده و در یکی از بندهایش، موضوع "داوری" آمده که عنوان می کند در صورت بروز هر گونه اختلاف باید یک داور از دو طرف تعیین و به کانون کارشناسان ارجاع می شود.

داوری، منافاتی با پیگیری حقوقی از طریق دادگاه ندارد، دلیل تعلل شما در مراجعه به دادگستری چیست؟
هر پرونده شکایت نزدیک به 2 میلیون تومان هزینه دارد، ما به اعتبار مهر سازمان پول را واریز کردیم. اگر قرار باشد این شرکتهای دولتی زیر بار این مهر و امضایشان نروند، برای دیگران چه تعهدی وجود دارد؟ دوستان می خواستند به ایکائو نامه بدهند و اعتراض کنند. ولی ما جلوی آن را گرفتیم چون آبروی کشور در خطر است. خیلی از افراد تکی شکایت کردند ولی جواب نگرفتند. ضمن اینکه مدیرعامل با شرکتهای دیگری، قرارداد بسته مصالح بگیرد و به این شرکتها واحد داده. یعنی واحدها را با مصالح تهاتر کرده ودر واقع اعتبار پروژه را فروخته است. نزدیک به 200 واحد اعتبار فروخته و تهاتر کرده. تاکنون نیز آقای باقرزاده پاسخگو نیست و سه ماه است می گوید می خواهم وام بگیرم و به حساب مشترک بریزم.

درباره مبالغ 30 تا 45 میلیونی که شما می گویید گرفته اند، این مبالغ چه شده؟
مسئله همین جاست. آنها هیچ جوابی نمی دهند.

قابل ذکر است پیگیری های خبرگزاری خبرآنلاین درباره تماس با دکتر منصور باقرزاده مدیرعامل فعلی و آقای قدیمی مدیرعامل سابق شرکت تاکنون بی پاسخ مانده است. خبرآنلاین آماده درج پاسخ مسئولان شرکت یاد شده است.


23231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا بحيرايي IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    47 1
    مالباختكانيم ما 2 واحد خريداريكرديم سأل 85 90 مليون پول دادیم به این امید که طرفمان سازمان هواپیمایی کشوری است نه شرکت دزد شیده الانم فقط امیدمان به آقای نادریان نماینده مجلس است و نمايندگانمان
  • جلال IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    76 1
    جای بسی تاسف است که کسی به داد کارمندان زحمت کش سازمان حمل و نقل هواپیمای نمی رسد و بعد از ده سال هنوز بلا تکلیف می باشند و هیچ یک از مدیران شرکت سازنده نیز خود را موظف به ادامه کار نمی دانند
  • کیانوش حبیبی A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    78 1
    سپاس از سایت محترم خبرآنلاین بابت تهیه گزارش از مشکلات اعضای این پروژه ها. همانطور که به درستی اشاره شده است با وجود پرداخت تعهدات اعضا و صبوری و نجابت این اعضا در مواجهه با عدم پاسخگویی مسئولان مرتبط با پروژه، کار ذره ای هم پیش نرفته و کوچکترین میلی از سوی مجریان و مسئولین پروژه نسبت به از سرگیری فعالیت دیده نمی شود. همه اینها در حالی است که موعد تحویل بسیاری از واحدها سپری شده و حتی برخی بلوک ها هنوز در مرحله خاکبرداری هم نیستند. رویای شیرینی بود که بهایش را با تمام اندوخته زندگیمان دادیم. خریدار آزاد پروژه کیانوش حبیبی
  • جلیلی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    68 3
    متاسفانه عدم پاسخگویی به یک امر عادی میان مسولین تبدیل شده است
  • مهیار نبوی A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    41 0
    سلام. این دنیا ارزش حق مردم خوردن را ندارد. امیدوارم شر این دست آدم ها با ظهور آقا امام زمان زودتر از سر مردم کم شود.
  • زهرااکبری LK ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    42 0
    ممنون بابت اطلاع رسانی شما.من یکی از خریداران هستم که به اعتبار لوگوی یک سازمان دولتی وتبلیغاتی که با توضیحات مدیر وقت فرودگاه امام نمایش داده شد اقدام به خرید نمودم.الان جناب قدیمی پست بالاتری گرفته اند وبنده زندگیم را ازدست داده ام
  • قهرمانی IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    51 0
    اول زندگی مشترکم یه خونه کوچک توی شهرقدس داشتم تابستان سال 90 فروختم طلاهای خانمم را فروختم و تازه کلی هم فرض و وام گرفتم و شدم مستاجر تا صاحب خونه ای بزرگتر باشم. توی 4000 واحدی یک واحد پیش خرید کردم. البته خیلی ها میگن چرا اعتماد کردی مگه میشه به شرکتهای انبوه سازی تو ایران اعتماد کرد؟ من در جواب میگفتم: 1 شرکت مال سازمان هواپیمایی کشور هست حتی دفترش داخل محوطه فرودگاهه یک محیط کاملا امنیتی و حفاظت شده. مگه میشه تو همچین محیطی کلاهبرداری کرد. 2 شرکت نا اون موقع یه 310 واحدی تحویل داده. یه 1100 واحدی آماده تحویل داره یعنی اون موقع آماده تحویل بود پس این پروژه را هم می سازد. 3 بنگاه آقای آب پیکر واحدهای نمونه خوشگل نشان دادن و فیلم انیمیشن از شهرک و بازدید مسولین بلند پایه چندین بار
  • حامد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    55 0
    حدود 100 میلیون تومان پول واریز کردم 4سال پیش ولی دریغ از یک واحد آماده. برای یک جوان تازه فارغ التحصیل که زیر بار قرض و وام این پول رو تهیه کرده و دار و ندارش رو باخته چه پاسخی وجود داره؟ چرا صاحب منصبان این پروژه با این رزومه، هچنان پست های مهمی رو در دست دارند؟
  • مختاری IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    50 1
    اینجانب یکی از مالباخته های این پروژه 4000 واحدی هستم که حدود 90 میلیون پول پرداخت کرده ام و به امید روزی خانه دار شدن فریب نمایش اجرایی توسط شیده را خوردم زیرا زمانی که من برای پیش خرید واحدها به محل پروژه رفتم کلی کارگر و مهندس و چند دستگاه جرثقیل بزرگ مشغول بودند و من به امیدی واهی همه پس انداز خود را به حساب شرکت ریختم و در واقع تعهدات خود را کامل انجام دادم اما این شرکت تعاونی کلاه کشادی سر ما گذاشت و تعهدات خود را انجام نداد. اینجانب با زن و بچه ام سالهاست مستاجرم و حالا مانده ام چه کنم؟
  • نوید A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    41 3
    تورو بخدا مسوولین یه فکری به حال ما مستضعفین بکنند . ما نه پول میخوایم نه چیز دیگه ما عدالت میخوایم ما مبارزه با این فاسدین رو میخوایم.
  • محمد A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    37 1
    متاسفانه از این قبیل مشکلات در اغلب تعاونیهای کارمندان سازمانها، منجمله تعاونی مسکن کارکنان تامین اجتماعی نیز وجود دارد واز سال74پروژه مسکن ولنجک کارکنان تامین اجتماعی بلا تکلیف مانده ومرجعی نیز برای پاسخگویی وجود ندارد وهیچ گونه واکنشی نیز ازسوی وزارت رفاه وتعاون برای موارد مشابهی نظیر آنجه که درمتن خبرآمده نشان داده نمی شود.
  • مرتضی محمدی پیراهی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    39 1
    صحبتهای جناب علی راکعی نماینده اعضا مظلوم هواپیمایی کاملا صحییح میباشد از مسولین تقاضا داریم به داد 5100 نف از اعضا نجیب هواپیمایی برسند
  • بی نام RO ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    36 1
    كشور را دست نا اهل بدي همينه،شعار بده منافقان حاكم شدند هشت سال ويران كردند ابرو نزاشتند،
  • علي مددخاني A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    33 1
    نزديك به شش ماه است كه موضوع رسانه اي شده و با وجود ضرر هنگفت به كاركنان دولت و عدم پاسخگويي شركت فوق ،وزارت راه و شركت فرودگاههاي كشور با فرافكني سعي در باز كردن موضوع از سر خود دارند و با وجود رقمهاي ميلياردي بدهي به بانكها هيچگونه اقدامي هم از طرف قوه فضاييه صورت نگرفته است
  • شرافتی A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    40 0
    با سلام وتشکر از انعکاس خبر ما نیز با اعتماد به لوگوی سازمان هواپیمایی اقدام به خرید یک واحد پروژه ۱۱۰۰ واحدی کردیم .البته ما به صورت ازاد خرید کردیم چیزی حدود ۲۰۰میلیون پول پرداخت کردیم ولی از تحویل واحد خبری که نیست هیچ, خانه هایمان در استانه مزایده نیز قرار دارد.آیا جواب اعتماد به یک ارگان دولتی باید تاراج رفتن کل زندگیمان باشد؟؟؟؟
  • mehrdad sadeghi A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    37 1
    عدم پاسخگویی مسیولان ودل مشغولی پرسنل صنعت هوایی موجب بخطر افتادن جان مسافران میشود
  • مرتضوی A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    34 2
    با سلام واقعا جای بسی تاسف دارد که بنده و دیگر اعضای این پروژه با اعتبار لوگو و اسم شرکت هواپیمایی اقدام به پیش خرید نمودیم اما ..... هنوز بعد از گذشت ۶ سال از عقد قرارداد و جاری شدن آن و واریز مبالغ هیچ پیشرفتی نداشته
  • بی نام IT ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    36 1
    متاسفانه كارمندان بخش هوايي هم به خاطر ارم شركت فرودگاه ها گول مديران وقت را خورده و عضو شدند كه پس از گذشت ١٠ سال كسي حتي پاسخگو نيست و مديران تا اينجا شانه خالي كرده اند تا پيگيري درد حقوق بگيران.
  • منصور گلی A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    30 1
    ادامه 2 : جوابیه آن اداره کل اموال دولتی ش 11437/51 مورخ 92/7/21 حاکیست : اجرای حکم فروش منازل سازمانی شهر پرند تکلیف قانونی است ، و منازل سازمانی پرند جزء مستثنیات تلقی نمیشود . و ..... 3 آیا عدم اجراء قانون توسط مدیران اهانت به قوه مقننه و قضائیه و شوراء نگهبان و موجب هرج و مرج و دیکتانوری اداری و جرم محسوب نمیشود ؟شایان ذکر است : موارد بالا با مدارک فوق الاشاره از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بازرسی کل کشور ارسال نمودم که متاسفانه پاسخی تا این لحظه دریافت نکرده ام . جهت کسب اطلاع بیشتر با نماینده ساکنین منازل سازمانی پرند آقای علی اکبر راکعی فرودگاه امام تماس بگیرید
  • خریدار آزاد GB ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    32 2
    بنده خریدار آزاد هستم و بالای 100 میلیون پول دادم الان هم 2 سال از زمان تحویل میگذره و کسی پاسخگو نیست آقای دکتر باقرزاده آقای رضا قدیمی و...
  • amir IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    34 1
    با سلام ، لازم به ذکر است که بنده نیز سه سال پیش از پروژه یک آپارتمان 125متری پیش خرید کردم متری 1800000تومان ، که البته بصورت آزاد خرید کردم و شرکت هواپیمایی گفتند تا سه ماه دیگه تحویل داده میشود ، ولی در حال حاضر هیچ کس از مسئولین هواپیمایی جوابگو نیستند
  • شیرازی A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    33 1
    بازنشته هستم بخدا مستاجر هستم شرکت شیده وابسته به هواپیمایی کشور همه هستی مرا نابود کردن ازاعضای چهار هزار واحدی هستم
  • مهدی. مومن A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    36 0
    با سلام اینجانب از سال 88 برای خرید یک واحد از پروژه 4000 واحدی به شرکت شیده حدود 40 ملیون تومان پول واریز کردم و با وجود اینکه سالها مستاجر می باشم هنوز امیدی به خانه دار شدنم نمیرود، با وجود اینکه بنده با 18سال سابقه به عنوان ناظر تامیرات هواپیما در فرودگا ه مهرآباد تهران مشغول به خدمت می باشم. ولی این چنین با زحماتی که سالیان دراز داشته ام رفتار میشود. مسوولیت آن هم هوا پیمایی کشوری است.
  • سعید RO ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    34 0
    با ثبت نام وپرداخت کامل پول ، بزرگترین اشتباه زندگیمو انجام دادم، این پرونده مثل اختلاسهای دولت قبلی خواهد شد ، با این تفاوت که این بار مستقیم دستشونو کردن تو جیب ما و سرمون کلاه گذاشتن . امیدوارم هرچه زودتر مسببین این پرونده به سزای عملشون برسن .
  • میترادشتی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    33 2
    متاسفانه به نظر میرسه جز مقام معظم رهبری که توجه به قشر ضعیف دارند کس دیگری از این مسوولین عین خیالش نیست چرا این مسوولان با این بی توجهی ها به حقوق مردم خون به دل رهبر میکنند
  • لاجوردی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    33 1
    ممنون از سایت خبر آنلاین این شرکت شیده نه به کسی پاسخ گو هست نه کسی از آن حسابرسی می کند. جناب راکعی عزیز نماینده ما هستند. عده ای سودجو به چه راحتی اموال کارمندان دولت و مردم عادی را بالا کشیدند. دولت و سازمان هواپیمایی هم به روی مبارک نمیارند. یکی به داد مردم برسه
  • رمضان نوری IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    32 0
    با سلام و احترام خواهشمند است موضوع پرژه هواپیمایی کشوری را از مدیر عاما فعلی و قبلی تا رسیدن به نتیجه پیگیری نمایید. شاید پیگیری رسانه ها بتواند پول مردم طبقه مستضعف و زحمتکش را برگرداند و کلاهبردار ها را رسیدن به هدفشان ناکام بزارد. من هم یکی از همین اعضا هستم و کل دار و ندارم را دادم ولی به جایی نرسیدم. در این کشور مثل اینکه یکی از راه های رسیدن به ثروت زیاد کلاه برداری آشکار است.
  • مریم افراسیاب A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    32 0
    با سلام من خریدار ازاد هستم ولی الان نمیدونم به کدوم مرجع باید مراجعه کنم که پاسخگو باشه قوه قضاییه که دور دنیا زدنه
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    34 1
    سلام ممنون از پیگیری شما، لطفا پیگیر صحبت با آقای باقرزاده باشید و جوابهای او را هم بنویسید.
  • بی نام DE ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    34 1
    باسلام از مسءولین دست اندر کار در این رابطه,از مقام معظم رهبری,از ریاست جمهوری گرامی,از قوه قضابیه و هر مسءول محترمی که میتواند در احقاق حقوق از دست رفته ما کمکی کند,عاجزانه تمنا داریم لطف فرموده و دراین راه اقدام عاجلانه بعمل اورند. خدایا هرفردی یا گروهی که به ما مدد رسانی میکند تو خود در روزی که فرمودی روز سختی است به فریادش برس. امین یارب العالمین
  • پیمان IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    33 0
    اسفند 92 باید تحویل میدادند 60 میلیون دادم تازه با لوازم هم قرارداد بستن. کلاه بردارن یه عده از طرف خود شیده توی بازار آمدن و متری 800 میخریدن تا 2 میلیون دوباره بفروشن این وسط به جای اینکه متری 300 از ساخت سود کنن از نساختنش متری 1200 سود میکنن وواحدهای فروخته شده را با سود هنگفت پس بگیرن1 ماهه که گندش در آمده کلا کاسه و کوزه رو جمع کردن و دارن متواری میشن خودتون میتونین پیگیری کنین همه دارن یواش یواش ناپدید میشن زود بجنبیم وگرنه زود دیر میشود
  • ر.ض. ا A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    31 0
    اینجانب هم کمال تشکر و قدردانی از سایت وزین و محترم خبر آنلاین را به خاطر درج مشکلات قشر زحمتکش صنعت حمل و نقل هواپیمایی و خریداران آزاد مثل بنده را دارم, بنده هم متاسفم برای مسئولین عزیز که به این سادگی از همچین موردی گذشته و شانه خالی می کنند . متاسفانه این شرکت با همکاری مدیر فروش از خدا بیخبر خودش بنام آقای علی محمدی با املاک مرکزی پرند با مدیریت یک دزد از خدا بیخبر به نام آب پیکر سر من و امثال من را کلاه گذاشته و ملکهای 1100 و 4000 واحدی را با در اختیار داشتن یک دفتر در 1100 واحدی اقدام به کلاهبرداری به چندین برابر قیمت ملکها تا 200 میلون تومان هم میکردند , که من عاجزانه تقاضا دارم پیگیری شود ضمنا از نمایندگان عزیزمان که تا کنون زحمات زیادی کشیده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    30 0
    در مورد کلاهبرداری از 2400 نفر از سال 85 توسط تعاونی مسکن قضات و کارکنان دادگاههای انقلاب راجع به زمین صفادشت هم بنویسید.
  • حجتی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    36 0
    با سلام من یکی از مالباختگان این پروژه هستم. بعد از گذشت ۴ سال, امید داشتم که بالاخره در منزل خودم ساکن شوم ولی افسوس که قربانی وعده های پوچ و دروغین این شرکت شدم . متاسفانه مسؤلین اصلی این پروژهاقای باقرزاده و قدیمی به تعهدات خود عمل نکرده اند و هنوز هم دست از دادن وعده نکشیده اند.
  • ali A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    34 0
    خبر انلاین یه گزارشم از تعاونی مسکن شماره 2 دادگستری تهران تهیه کنید از سال 86 پول دادیم هیچ خبری نیست که نیس 20میلیون پول بی زبونو دادیم دستمون به هیچ جام وصل نیست
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    38 1
    با تشکر بابت تهیه این گزارش خواهشمندم پیگیریها را ادامه دهید . اینجانب نیز از متضررین پروژه 1100 واحدی هستم و این در حالی است که واحد مربوطه آماده تحویل است اما علیرغم چندین بار اعلام جهت تحویل آن نهایتا در اسفند ماه ۹۲ کد واحد مربوطه جهت تحویل در سایت شرکت شیده گذاشته شد اما پس از آن و تاکنون هیچگاه دعوت نامه نهایی جهت تحویل علیرغم پیگیری های مکرر اینجانب فرستاده نشد . همین آقایان یعنی باقرزاده و سایر اعضای هیت مدیره همچنین آقای مرتضوی بعنوان مدیر فروش باید جوابگو باشند . مطمن باشید که ما نیز پیگیری ها را رها نخواهیم کرد .
  • جمشید A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    37 3
    ازقدیم گفته اندهرکی کچله اسمش میزارن زلفعلی هرکی کوره اسمش نورعلیه.دولت پاکدست هم همین مصداق روداره.ازدسته گلهای دولت قبلی حالا حالاهاخواهیم شنید
  • حدادي IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    24 0
    صحبتهای جناب مهندس علی راکعی نماینده اعضا مظلوم هواپیمایی کاملا صحییح میباشد از مسولین تقاضا داریم به داد 5100 نفر از اعضا نجیب هواپیمایی برسند
  • آرین IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    18 0
    با سلام من هم یکی از مال باختگان این پروژه هستم چرا مسئولین پیگیری نمیکنند.بخدا شوخی نیست 3500 خانواده اواره شدن
  • سلیمی A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    16 0
    با درود فراوان بنده هم یکی از مالباختگان پروژه بزرگ شیده هستم که به امید خانه دار شدن و با اعتماد به این شرکت که از لگوی شرکت فرودگاهها استفاده کرده بود و عضو هیات مدیره آن آقای قدیمی که آن موقع مدیر کل فرودگاه امام بودن هستم متاسفانه پس از گذشت 8 ماه و پرداخت 54 میلیون تومان هنوز تکلیف پروژه مشخص نیست قرار بوده کل پروژه در آبان ماه 91 به اتمام برسه که هنوز متاسفانه جز تعدادی اندک بلوک که چند طبقه بالا رفته چیزی ساخته نشده و متاسفانه کس خاصی تا کنون پاسخگویی مناسبی نداشته است
  • حمیدرضا ابراهیم خانی A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    16 0
    اعتماد به یک ارگان دولتی باعث خسارت مالی و روانی شدید چند هزار نفر شده . چرا باید کلاهبرداری به این آشکاری از دید مسولین پنهان باشه . با سختی و دشواری پولی که بدست آوردیم رو آقایون چپاول کردند . قراردادی که یک کلاهبرداری آشکاره و از اعتماد مردم به لوگوی فرودگاه سو استفاده شده . چرا باید همیشه ستم به قشر پایین دست جامعه شکل بگیره . واقعا تاسف برانگیزه
  • eman LK ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    20 0
    باتشکر از شما در انعکاس خبر فوق، ما اعضاء با اتحادی که بینمون بوجود اومده و با مدیریت نمایندگان محترم اعضاء تا رسیدن به حقمون کوتاه نمیایم.آقای قدیمی و آقای باقر زاده هم شرعا وهم قانونا باید پاسخگو باشن.همونطور که آسایش رو از خانواده های ما گرفتین ما هم با پیگیری قانونی نمیذاریم شما هم آسایش داشته باشین.
  • فاطمه IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    18 0
    من هم جزو مالباختگان هستم. آقای دکتر باقرزاده مشحصا تو این پروژه از زیر بار مسیولیت شونه خالی میکنه و اصلا جوابگوی ما نیست. ما انتظار داریم جدا از این که این پروژه تکلیفش روشن شه، با آقای باقرزاده و امثال ایشون برخورد قانونی بشه
  • علی ضیغمی IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    16 0
    سلام واقعا پس از پرداخت تمام دارایم که 195میلیون بود به اطمینان یک شرکت بزرگ دولتی به این صورت به یغمابرود چه کسی در این مملکت به داده ما میرسد
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    17 0
    یاغیاث المستغیثین با عنایت به پیگیری جناب آقا دکتر نادران ، امید است تا دیگر مسولین و نهایتا" رهبر فرزانه نیز در این رابطه اقدام و دستور مقتضی مبذول دارند تا حق الناس یک عده کارمند مظلوم به آنان بازگشته و این نفرات شرکت از خدا بیخبر شیده از جمله باقرزاده مال مردم خور به سزای اعمال خود برسند.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    17 0
    یا غیاث المستغیثین به داد این همه مالباخته چرا رسیدگی نمیشود؟مگر در جمهوری اسلامی حق الناس ارزشی ندارد که تعاونی هوایی شیده به این راحتی با آبرو و اموال مردم بازی کرده و گردش مالی بینهایت برای خود ایجاد کرده است؟
  • s A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    20 0
    این شرکت نه پول پیمانکاران را داده نه پول تامین کنندگان مصالح. ضمناً هم اکثراً آورده اعضا را کامل دریافت کرده اند و هم چندین میلیارد وام گرفته اند. اکنون نزدک دو سال است پروژه خوابید ه. پیدا کنید پرتقال فروش را؟
  • ارجمند IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    23 0
    از مسئولین خواهشمندیم که رسیدگی بکنند. ما به اعتبار سازمان هواپیمایی و اقایان باقرزاده و قدیمی این خونه رو به صورت ازاد خریدیم. خیلی دردناکه که خونه ای رو که توش نشستی رو بفروشی ویه خونه ی .... بخری. والان مستاجر باشی. واقعا تاسف اوره
  • هاتفی FI ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    20 0
    با سلام و سپاس از خبرآنلاین بابت انعکاس این خبر تلخ و حقیقتا شرم‌آور برای تمام مسئولین و مقامات ذیربط که تا کنون سهل‌انگارانه از پاسخگویی در این خصوص شانه خالی کرده‌اند. بنده نیز از جمله افرادی هستم که به اعتبار نام «سازمان هواپیمایی کشور»، که طبق عرف جهانی باید سازمان معتبری باشد، تمام سرمایه زندگی‌ام را به امید واهی خانه‌دار شدن در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌ام که متاسفانه تاکنون اعانه‌ای شده برای رفاه‌مندی هرچه بیشتر آقایان باقرزاده و قدیمی و امثالهم امید که این اقدام بتواند گامی در جهت احقاق حق مال‌باختگانی باشد که عمدتا از قشر کارمند در حوزه هواپیمایی هستند قشری که تامین امنیت روانی و فکری آن‌ها از اهمیتی حیاتی برخوردار است و مستقیم و غیرمستقیم با جان هزاران انسان دیگر ارتباط دارد.
  • حسین وارسته A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    18 0
    باسلام خدمت خوانندگان ، من هم به نوبه خود درد بی خانمانی و آوارگی خود را که تمام هستو نیست خودرا به امید اینکه سقفی برای خانواده ایجاد کنم دادهام والان نیز شکایت و نفرین خود و خانواده خودرا نثار مسئولین حمل و نقل هوایی شیده خصوصا قدیمی باقرزاده میکنم ، واز مسئولین دلسوز خواهشمندم به داد این اعضای فریب خورده این حرام خوران مال خور برسند .پروژه ۴۰۰۰ پرند فاز۳ بلوک ۲۸
  • ضیائی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    17 0
    سلام با تشکر از شما مطالب بالا صحیح می باشد من هم از جمله مال باختگان این قضیه هستم با اینکه کارمند شرکت فرودگاههای کشور هستم در درجه اول به اعتبار این شرکت و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری این واحد را با کلی قرض و قوله خریدم اما ظاهرا حالا که کار به مشکل خورده و اقایان در این پروژه حسابی اختلاس کردند متاسفانه جوابگو نیستند و هیچ مسئولیتی را هم قبول نمی کنند دیگر نمی دانیم چه کار بکنیم امید است این خبررسانی ها و پیگیری های نمایندگان مثمر ثمر باشد
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    16 0
    باتشکرازاقای راکعی وهمه ی نمایندگان‌کلاه گذاشتن‌سر۵۰۰۰نفرکار‌هرکسی‌نیست‌اینهاازداعش‌بدترندبه نظرمن‌این‌مصیبت‌فقط‌به‌دست‌مقام‌معظم‌رهبری‌قابل‌حل‌است
  • ابوذر A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    18 1
    بنده یکی از خریداران واحدها هستم. پس از اعلام پیش فروش این خانه ها پس از مشورت با همسرم پول پیش اجاره به همراه پس انداز پنج شش سال زندگی ام رو بابت خرید یکی از این واحدها پرداخت کردم و خودم رفتم به همراه مادرم زندگی کردم. الان هم کل ماحصل آن ایام به باد رفته از مسؤولان خواهش می کنم یه فکری به حال ما بکنن
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    15 1
    باسلام من از اعضاي ١١٠٠واحدپروژه پرند با لوگوي هواپيمايي كشوري ونام هيات پنج نفره بامديريت قديمي هستم كه پس از سالها تلاش دسترنج خودرادر اين پروژه نهادم لذا بعدازگذشت ده سال اميد واهي دست ياري درازكردم وازشما طلب احقاق حق خود وتمام افرادي كه در اين راه زندگي شان باسختي وغصه عجين گشته وبراي سقف بالاي سرشان حتي سرشان راميدهند بشتابيد ومارا از چنگ ظالمان نجات دهيد
  • حاج ملكي IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    19 0
    ضمن تأييد صحبت ها ًى جناب اقاى راكعى ، اينجانب در شهريور سال ٨٥ با اعتماد به لوكوى سازمان هواپيمايي كشوري أقدام به خريد يك واحد از پروژه ١١٠٠ وإحدى نمودم كه طبق قرارداد مى بايست بعد از ٣٠ ماه واحدها تكميل وتحويل داده مى شدند لكن متاسفانه عليرغم گذشت ٦ سال از تاريخ تحويل هر بار كه به تعاونى مذكور مراجعه مى نمايم با عدم پاسخگويى شركت مواجه هستم و مسئولين تعاونى فوق نه تنها به شكايت ما توجهى ندارند بلكه به پاس سو استفاده هايى كه در اين پروژه داشته أند سمت كليدي هم در شهرداري تهران به عهده انها كذاشته شده است كه باعث تأسف است
  • وحید IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    17 0
    با سلام من سال 83 پیش خرید 2 واحد را با توجه به اینکه شرکت سازنده جزیی از سازمان هواپیمایی هست اقدام کردم ولی متاسفانه اقایان قدیمی وباقرزاده جوابگو نیستند
  • همايون A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    18 0
    اقاى مهندس راكعي صحبت هاى متينى كرده اند و مورد تاييد ميباشند و در ضمن از گزارش بسيار جالب خبر انكاين تشكر فراوان داريم بلكه در فرياد رسى مالباختگان موثر باشد
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    17 0
    سلام امیدوارم شما عزیزان صدای ما باشید تا به گوشِ مسءولین مربوطه برسد ,خدا میداند دستمزدِ چندین ساله ام را یکی از واحدهای 1100 را بصورت ازاد خریداری کردم و چندسال هست که هیچ امیدی دیگر به زندگی ندارم. چون نه خانه دارم نه پول , نمیدانم با این تورمی که هر روز بیشتر و بیشتر میشود دیگر به کجا پناه ببرم. خواهش میکنم یکی به دادِ ما برسد, چگونه میشود چند عده پولهای مردم را صرف خواسته هایشان کردند پناه میبرم بخدا از حق الناس وراحت برای خودشان زندگی میکنند وجوابگو هم نیستند اقایان مسءولین به دااااااااااااااد ما برسید
  • حسن مداینی A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    24 4
    باتشکر از زحمات شما.بنده خانه ای را که داشتم فروخته واز1100واحدی ،واحدی خریداری کردم.بزرگترین اشتباه زندگیم را کردم وتاوان سنگینی بابت این اشتباه پرداخت می کنم.چرا هیچکس پاسخگو نیست؟یعنی هیچکس صدای ما سه هزار نفر را نمی شنود.از همه جا و همه کس ناامید شده ایم.خواهشا کسی هم نیم نگاهی به مالباختگان این پروژه داشته باشد.زندگی لحظه به لحظه برایمان سخت تر می‌شود.باوجود واحد آماده کابوس مزایده بانک و تحویل ندادن واحدمان آرامش را از ما گرفته...
  • نسرین رضایی A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    7 0
    با تشکر از نماینده محترم جناب آقای راکعی بخاطر بیان شفاف و گویایشان برای این حقیقت تلخ، که چه بسیار سخت و پر مشقت وبا پول حلال کارمندی وشیفت شب در فرودگاه امام وپس از این همه سال خدمت به مردم آبرودار این سرزمین پر تمدن، پس از فراهم کردن این پول به امید خانه دار شدن ، حالا میبایست به همین سادگی از خدا بیخبرانی چون گروه شیده که ابتدا با نام و اعتبار سازمان وزین هواپیمایی کشوری به میدان آمدند، بتوانند این همه سال ما را سرگردان و همچنان مستاجر باقی بگذارند، امیدواریم در این پهنه، هنوز دست اندر کارانی دلسوز باقی مانده باشند تا فریاد حق مارا بشنوند، انشاالله......
  • شادمان IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 0
    واقعا متاسفم که دیگر نمیشود به ارگانهای دولتی هم اعتماد کرد.چگونه هواپیمایی کشوری می تواند پول کارمندی همکاران خود را با لا بکشد .کسانی که پول پنج هزار نفر را سر سفره خانواده تان بردید آه همه ما خواهد گرفت .آنچنان دچار عذاب الهی شوید که خود و خانواده تان روزی میلیونها بار آرزوی مرگ کنید.آن موقع به یاد آورید چگونه میلیون میلیون پول مردم حلال خور را حرام خواری کردید پول مردم حلال خور را حرام خواری کردید .شما را به خدا واگذار میکنم.از زندگیتان خیری نبینید.چوب خدا صدا نداره .
  • کارمند A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 0
    وقتی خونه رو سال ۸۳ ثبت نام دولتی با حقوق ماهی ۱۰۰ کردم به اطمینان اداره دولتی خودم که نماینده هاش همکاران دولتی و روسای اداره بودن و از بزرگان اداره بودن ثبت نام کردم مدیر عامل شیده که الان داره با پول ما برای زن و بچه هاش نان توی اب طلا میزنن سال ۸۳ همکارم بود که پول اجاره خونه برای زن و بچه اش نداشت توی خوابگاه دانشجویی خانوادگی زندگی میکردن حال داره ما رو خون جگر میکنه و سرویس طلا فروختیم. خدا ازت نگذره. من نمیگذرم.
  • خورشیدی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 0
    با سلام وتشکر از سایت خبر انلاین من هم یکی از خریداران پروژه4000 واحدی هستم سال 88 این واحد را پیش خرید کردم قرار بود سال 91 تحویل بگیریم علیرغم پرداخت کل مبلغ قرارداد شیده واحد مذکور را تحویل نداده خواهش می کنم مسیولین به مشکلات ما رسیدگی کنند
  • رستمعلی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 0
    از مسئولین خواهش میکنیم به داد ما برسین این پولی که به دست این کلاهبردارا دادیم پول سالها زحمت کشی است
  • رستمعلی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    4 0
    نمیدونم صدای ما به گوش کدوم مسئول مدرسه فقط خدایا از خودت میخوام گوش شنوا داشته باشه دیگه دربدری بسه از همه نا امید شدم خدایا منو از در گاهت ناامید نکن به دل یکی از مسئولین بنداز به درد ما هم رسیدگی کنند
  • مرتضی ق A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 0
    فکر کنم مسئولین دارن صبر میکنن تا این باقرزاده، قدیمی و دوستاشون با پول های ما برن خارج از کشور تا این آقایون هم اضافه شن به کلاهبرداران فراری. یه کاری کنید مسئولین دولتی.
  • مرتضی آیینه IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    5 0
    سلام باتشکر از جناب آقای راکعی بابت توضیحات کامل درباره این ظلم بزرگ امیدوار هستیم که مسولین به داد مظلومین در این پروژه رسیدگی نمایند زیرا آقای باقرزاده با کمال وقاحت میگویند بروید هر غ.... می توانید انجام دهید گویا پشت ایشان حسابی گرم است توجه داشته باشید که ما از روی ناچاری در این پروژه ثبت نام کرده وکل سرمایه های مان آورده آیم.نه بخاطر سرمایه گذاری انشاءالله با پیگیری دوستان نماینده ما به حقوق از دست رفته مان برسیم.
  • شهیدی ۲ A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    6 0
    امیدوارم صدای ما اینجا شنیده بشه. صدایی که ناله های بیش از ۱۰۰۰ نفر زجر دیده و مال باخته است، صدایی که تقاضای کمک از بزرگان و دست اندرکاران مملکت و داره تا حق پایمال شده شون و بگیره.
  • زینب شرافتی A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    7 0
    با سلام.یه سوالی پیش امده برای بنده .اگه شخصی از یک نفر دزدی کنه میگیرن میبرن زندان ,اونوقت از این همه انسانهای شریف و مستضعف دزدی شده,یعنی برای دزدها نباید اتفاقی بیفته؟
  • علیرضا سلیمانی زاده IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    4 0
    با سلام خدمت مسولین محترم.من سال 87 به امید خانه دار شدن در نقطه ای دور از تهران و به امید فرار از اجاره نشینی کله طلا و پس اندازه سالها فعالییت شبانه روزی خودم را به امید اعتماد به یک ارگان دولتیوزارت راه و شهرسازی و هواپیمایی کشوریبرای خرید یک واحد دادم و الان در زندگی دچار مشکلات زیادی شدم از مسولیین عاجزانه خواستار پیگیری هستم تا کسانی که با حق دیگران آزادانه در حاله کلاهبرداریهای بزرگتر هستند برخورده جدی شود.با تشکر مالباخته
  • قاسم خیرخواه A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    8 0
    از لطف شما در انعکاس مشکل این پروژه صمیمانه سپاسگزارم . امیدوارم با توجه به اهمیت و تعداد آسیب دیدگان این پروژه اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد. اجرکم عندالله
  • فراهاني A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    8 0
    مال باختگان فقط از کارکنان هواپيمايي نيستند بلکه بسياري فريب تبليغات اين شرکت را خورده اند و به اميد خانه دار شدن سرمايه خودرا از دست داده اند.
  • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    7 0
    نمیتونم باور کنم پولهایی که با قرض و با ذره ذره ، بسختی دادن به خودم و بدون هیچ خرج دیگری با دقیقه دقیقه های شیفت شب که به اون سختی میگذره رو جمع کرده باشم و به هزار امید و آرزو و برنامه ریزی برای زندگی اینده در این راه به باد داده باشم ... چطور میتونن ؟ خودشون باید درک کنن ما چه کار سحت و طاقت فرسایی داریم و چه حقوق های کمی و ... خدایا خودت کمک کن
  • مهدی US ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 5
    من آقای قدیمی رو می شناسم و این مسابل بهش نمی چسبه اگر این موضوعات قانونی بود تا الان به صورت پرونده قضایی پیگیری می شد نه با تجمع و عابرو بری
  • متین A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    1 0
    ما نود میلیون پول بی زبون که با قرض و وام گرفته بودیم به این شرکت شیده دزد و بی حساب و کتاب پرداختیم ارزش این پول در طول این ده سال از بین رفته برای یه کارمند چقدر باید زحمت بکشه تا بتونه کمر خم شده رو بلند کنه ارزش این پول به صفر رسیده آقایون از پول ما توبره خودشون رو پر کردن و سر ما کلاه گذاشتن به ولله ما راضی نیستیم تو همین دنیا باید تاوانشو پس بدن