میزبانی افشین هاشمی از قاچاقچی بنزین و رانندگان الگانس

افشین هاشمی، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در بیستمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» به گفت‌وگو با یک قاچاقچی سوخت و رانندگان ماشین‌های لوکس سطح شهر می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و چهارمین قسمت از برنامه «هزارداستان» که امشب (شنبه 22 مهرماه) با اجرای افشین هاشمی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به بیان داستان سوخت بری می‌پردازد که بنزین قاچاق می‌کند و همچنین راننده‌های بنز الگانسی که در شهر جولان می‌دهند.

افشین هاشمی، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است که در آثاری همچون «خیلی دور، خیلی نزدیک» رضا میرکریمی، «وقتی همه خوابیم» بهرام بیضایی، «به نام پدر» ابراهیم حاتمی کیا، «پابرهنه در بهشت» بهرام توکلی «کودک و فرشته» مسعود نقاش زاده، «لطفاً مزاحم نشوید» محسن عبدالوهاب، «بلندگوهای افسانه‌ای» محمد رحمانیان و... به عنوان بازیگر و در فیلم «در میان ابرها» سید روح‌الله حجازی تنها به عنوان بازیگردان و انتخاب بازیگر حضور داشته است.

او همچنین در سریال‌های «گاوصندوق»، «مسافرخانه سعادت»، «توی گوش سالمم زمزمه کن» و «نیمکت» حضور داشته و آخرین حضورش در تلویزیون بازی در سریال «گاوصندوق» در سال ۱۳۸۸ بوده است.

هاشمی جوایز متعددی در حوزه تئاتر و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در سال 1385 برای فیلم «پا برهنه در بهشت» دریافت کرده است.

فصل دوم برنامه «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.

محمدرضا شهیدی‌فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =