نمایش «خشک‌سالی و دروغ» در تبریز به روی صحنه می‌رود

نمایش "خشک‌سالی و دروغ " به کارگردانی "وحید محمدی" از هفتم تا 21 تیرماه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‎رود.

به گزارش خبرآنلاین، نمایشنامه ‏ی "خشک‌سالی و دروغ" اثر "محمد یعقوبی" است که تلاش می کند عواقب و تاثیرات دروغ در روابط افراد به ویژه بین اعضای خانواده را به زبان تئاتر بیان کند.

داستان توسط چهار کاراکتر اصلی و گفتن چند دروغ شروع شده و کاراکترها را با بحران مواجه می‎کند و ادامه‎ی ماجرا حول این داستان رقم می‌خورد.

این داستان شامل دو کاراکتر زن و دو کاراکتر مرد می‎شود که خانم‏ "مینا پناهی" نقش آلا و خانم "سروناز مددی" نقش میترا را در این نمایش ایفا می‎کنند و همچنین آقای "بهرام حسن بابایی" در نقش امید و آقای "فرید ادهمی" نقش آرش را در این نمایش بر عهده دارند.

تمرینات این نمایش از بهمن ماه سال گذشته شروع شده و تا اردیبهشت ماه سال جاری نیز ادامه داشت.

نمایشنامه خشک‌سالی و دروغ توسط انتشارات افراز چاپ‌شده و به چاپ سوم رسیده‌ و نسخهٔ ترکی آن نیز با ترجمهٔ هومن بهمنی جلالی توسط انتشارات میتوس بویت در ترکیه منتشر شده‌است.

"وحید محمدی" فعالیت تئاتری را از سال 86 به طور جدی آغاز کرده و تاکنون در حدود 23 نمایش به عنوان دستیار و مشاور کارگردان فعالیت داشته و سال گذشته نیز نمایش "والس تصادفی" را در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه برده است.

سایر عوامل اجرایی نمایش "خشک‌سالی و دروغ " بدین شرح است: دستياراول كارگردان: رضا محمودي، دستيار دوم كارگردان: عليرضا عليزاده، مديرصحنه:عليرضا پورصديقيان، منشي صحنه: مهديه عبادي، طراح صحنه: رامين رياضي، طراح نور: سامان إرمي، طراح گريم: مينا پناهي، طراح لباس: وحيد محمدي، طراح پوستر و بروشور: مصطفي رضاپور، آهنگساز: بابك خادمي، عكاس: عليرضا عليزاده، روابط عمومي: رقيه ولي پور، اجراي گريم: اشكان زينالي/بهناز نوري، اجراي دكور: ياسين عباسعلي نژاد، دستيار صحنه: رسول نقلي

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ebilit.com مراجعه یا از گیشه تئاتر شهر و نیز آموزشگاه هنرهای نمایشی شکلک نسبت به خرید بلیط این نمایش اقدام نمایند.

گفتنی است بر اساس روش مرسوم شده در تبریز، اجرای نخست این نمایش برای اهالی رسانه رایگان خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =