ایسنا نوشت: وزیر بهداشت پس از کسب رای اعتماد از مجلس، ابراز امیدواری کرد که در سایه عزم ملی و همکاری قوه مقننه، بتواند شرایطی را فراهم آورد که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی ایران باشد.

سیدحسن هاشمی پس از برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس و انتخاب دوباره‌اش برای تصدی بر کرسی وزارت بهداشت، در مطلبی با عنوان "سپاس از اعتماد دوباره" در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «حاصل پنج روز کار فشرده در مجلس شورای اسلامی، رای اعتماد به ۱۶ وزیر پیشنهادی رئیس جمهور محترم بود؛ پنج روزی که مردم شریف ایران نیز مذاکرات نمایندگان خود را دنبال کردند و بیشتر در جریان عملکرد وزرا و مشکلات و تنگناهای هر وزارتخانه قرار گرفتند.

اینجانب از همه نمایندگان موافق، مخالف و رییس محترم مجلس شورای اسلامی سپاسگزارم که از آغاز فعالیت دولت یازدهم و اجرای طرح تحول نظام سلامت تا امروز، همراه دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده‌اند که حاصل این همراهی و همدلی را می‌توان در رضایت ۸۰ درصدی ملت بزرگ ایران از خدمات حوزه سلامت به‌خوبی مشاهده کرد.

اینک با سپاس فراوان از رای قاطع نمایندگان محترم به برنامه‌های ارائه شده برای ادامه راهی که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و اعتماد دوباره آنان به اینجانب برای هدایت و راهبری نظام سلامت کشور، امیدوارم در سایه عزم ملی و همکاری بیش از پیش قوه مقننه، بتوانم به آن‌چه باید عمل کنم و شرایطی فراهم آورم که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی ایران باشد.

فرصت را مغتنم شمرده، به منظور بهره‌گیری از خرد جمعی برای ارتقای سلامت هموطنان، دست همه اساتید، خبرگان و دلسوزان کشور و ملت شریف ایران را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم با طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادهای ارزشمند خود، خادمان عرصه سلامت را در ادامه این راه یاری نمایند.»

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =