پرسپولیس ۲ - فولاد ۰/ استارت قهرمانانه با چاشنی درگیری!

شاگردان برانکو در حالی گام اول در لیگ جدید را محکم برداشتند که علاوه بر این بازی نفت از سد سپیدرود رشت گذشت،دیدار سیاه‌جامگان و ذوب آهن با تساوی به پایان رسید و استقلال خوزستان هم در وقت‌های اضافه از سد تراکتورسازی عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفدهمین دوره لیگ برتر برای مدافع عنوان قهرمانی از استادیوم آزادی و بازی مقابل فولاد خوزستان آغاز شد. جایی که شاگردان برانکو ایوانکویچ در حضور بیش از 40 هزار هوادار خود موفق شدند با نتیجه 2-0 فولاد را شکست دهند.

بازی با حملات همه جانبه سرخ پوشان آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی فرشاد احمدزاده می توانست برای پرسپولیس گلزنی کند. لحظاتی بعد هم علی علیپور به دلیل تمارض در محوطه جریمه فولاد با کارت زرد جریمه شد. با این حال پرسپولیس در دقیقه 9 توانست توسط وحید امیری و روی آشفتگی خط دفاعی فولاد به گل اول برسد.

پس از این گل بازی آرام دنبال شد و تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد.

در آغاز نیمه دوم باز هم پرسپولیس شروعی توفانی داشت و این بار توانست در دقیقه 53 و توسط شجاع خلیل زاده روی کرنر محسن مسلمان به گل دوم برسد.

فولاد که توان مبارزه با پرسپولیس را نداشت حتی یک موقعیت هم نتوانست روی دروازه بیرانوند خلق کند و پرسپولیس هم که هنوز از لحاظ بدنی مشکل دارد، بعد از گل دوم تلاش کرد تا بازی را اداره کند.

در دقیقه 70 علی علیپور با کارت زرد دومی که از داور گرفت از زمین بازی اخراج شد و این اتفاق سرآغاز درگیری هایی بین بازیکنان دو تیم بود.در نهایت شاگردان برانکو در خانه موفق شدند که تیم سیروس پورموسوی را با نتیجه 2-0 شکست دهند و گام نخست در لیگ هفدهم را محکم بردارند.

در دیگر دیدار امشب هم تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در استادیوم غدیر و در گرمای طاقت فرسای اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خوزستانی ها به پایان رسید تا تقابل عبدالله ویسی و یحیی گل محمدی به نفع گواردیولای فوتبال ایران تمام شود.دورقی در دقیقه 96 زننده تک گل استقلال خوزستان بود.

در استادیوم تختی تهران هم شاگردان حمید درخشان در تیم نفت تهران موفق شدند اولین بازی خود در لیگ جدید را با برتری 2-1 مقابل سپیدرود رشت پشت سر بگذارند. در این دیدار ابتدا محمد نزهتی در دقیقه 7 تیم مهمان را پیش انداخت  اما گل های عیسی آل کثیر و محمد نصرتی در دقایق 61 و 63 نفت را در نهایت پیروز این دیدار خانگی کرد. 

254 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =