نماینده ولی فقیه در لرستان : قلعه فلک الافلاک گنجینه ثروت لرستان است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : قلعه فلک الافلاک خرم آباد گنجینه ثروت استان است و باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی که با دعوت کارکنان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان در جمع کارکنان این اداره کل حضور یافت ، پس از اقامه نماز ظهر و جلسه تفسیر قرآن در خصوص نکاتی را در خصوص ظرفیت های بزرگ گردشگری لرستان بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان به ظرفیت های بزرگ تاریخی و گردشگری استان اشاره کرد و گفت : باید با فرهم کردن زیرساخت ها ، شاهد تحولی عظیم و چشم گیر در رونق گردشگری لرستان باشیم.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: وجود طبیعت زیبا و بکر لرستان از جمله آبشارها ، ارتفاعات بکر و دیدنی ، پل های تاریخی کم نظیر و چهارفصل بودن استان لرستان را نعمت خدادادی برشمرد که نمونه آن در سایر نقاط کشور و دنیا وجود ندارد .

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای معرفی لرستان باید از نیروهای خوش سلیقه ، خوش ذوق و اهل ابتکار و خلاقیت استفاده شود افزود : اگر ظرفیت های استان لرستان به نحو مطلوب معرفی شود ، رونق تولید و اشتغال را در استان به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های مدون و خلاقیت های جدید شاهد افزایش حضور گردشگران به این دیار باشیم و استان لرستان از معبر گردشگری به یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور تبدیل شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =