کدام شرکت خارجی برای ساخت فرودگاه در ایران درخواست داد؟

تابناک به نقل از یک عضو اتاق بازرگانی ایران نوشت:لوفت‌هانزا برای سرمایه‌گذاری در زمینه احداث فرودگاه در ایران درخواست داده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از درخواست لوفت‌هانزا برای سرمایه‌گذاری در زمینه احداث فرودگاه در ایران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ایران بازاری نوظهور دارد و پس از لغو تحریم‌ها، شرایط برای رفت و آمدهای تجاری باز می‌شود، این شرکت تقاضا دارد که در ایران سرمایه‌گذاری مستقیم داشته باشد.

 محمود نجفی‌عرب با تشریح جزئیات مذاکرات لوفت‌هانزا با شرکت‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاری در ایران گفت: این شرکت که هم‌اکنون سهم خوبی از بازار هوایی دنیا دارد، تلاش دارد که به بازار ایران وارد شود و در آن سرمایه‌گذاری داشته باشد.

وی افزود: این مذاکرات که طی هفته های گذشته انجام شده است، سرمایه گذاری برای احداث فرودگاه و برقراری خطوط پروازی را پیگیری می کند، این در حالی است که اکنون بسیاری از کشورها و سرمایه گذاران دنیا، ایران را به عنوان یک بازار نوظهور می دانند و بنابراین تلاش دارند با توجه به اشباع شدن بازارهای دیگر دنیا، در ایران بهترین اقدام را برای کسب سود انجام دهند.

وی تصریح کرد: آنگونه که در مذاکرات مطرح شده، برقراری خطوط هوایی میان غرب و شرق در دستور کار قرار گرفته است و بنابراین باید اطلاعات دقیقی از شرایط سرمایه‌گذاری ایران به این چنین سرمایه‌گذارانی ارائه داد.

نجفی‌عرب خاطرنشان کرد: در این میان اتاق بازرگانی نیز با اشراف به این موضوع که سرمایه‌گذاران نیاز به اطلاعات دارند، در تلاش است که بتواند پکیج‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اطلاعات مرتبط با پروژه‌ها را جمع آوری کند و شرایط را برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران مهیا کند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    20 1
    لوفت هانزا آلمانی هست و یکی از بزرگترین ها در این صنعت.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    9 1
    تورو خدا فقط تو تهران نسازید
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    4 0
    فرودگاه سردار جنگل رشت نیاز به بازسازی کامل دارد
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    2 0
    یدونه تو محله ما بسازید باتشکر