ایسنا نوشت: نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: به میرسلیم رای دهید تا او همه مشکلات کشور را حل کند.

اسدالله بادامچیان در گردهمایی امروز حزب موتلفه اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی، برگزیدن برای دادن امانت به اهلش است، انتخابات به معنای جنگ قدرت نیست.

وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات باید براساس تشخیص تکلیف باشد. نامزدی در انتخابات نباید براساس هوا و هوس باشد، بلکه باید براساس تکلیف الهی باشد.ما، باید بررسی کنیم که چه کسی اصلح است اگر چند اصلح داشتیم باید شایسته ترین را انتخاب کنیم .
بادامچیان خاطر نشان کرد: اگر مردم براساس غوغاسالاری ها،موج آفرینی ها و جوسازی ها به کسی رای دادند در سیئات او شریک خواهند بود. اگر به فرد شایسته ای رای دادند، در خوبی های او شریک هستند.

وی همچنین تصریح کرد:عده ای با نیت خیر به قدرت رسیدند، اما بعد دچار هوا و هوس شدند، کسی ممکن است ادعا کند مثل رجایی عمل خواهد کرد، ولی ما باید ببینیم او مثل رجایی زندگی کرده است یا خیر؟

وی یادآور شد: ما باید برای خدا کار کنیم تا خدا ما را یای کند،اگر خدا ما را یاری کند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

این فعال سیاسی افزود: موتلفه تصمیم گرفت میرسلیم را به عنوان نامزد معرفی کند، وی فردی صادق، اخلاقی، متعهد و در خط ولایت است. او خودش نمی خواست بیاید حزب به او تکلیف کرد.او بیش از همه در مناظره با اخلاق صحبت کرد.تخریب نکرد و مشکلات و راه حل ها را مطرح کرد. حزب برنامه چشم انداز 15 ساله دارد و ابن برنامه ها را در اختیار نامزد خود قرار داده است.

بادامچیان گفت: به میرسلیم رای دهید تا او بتواند همه مشکلات را حل کند و استکبار جهانی را دچار عصبانیت کند.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    0 0
    باشه
  • بی نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    43 4
    حندیدیم
  • غلامی A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    0 0
    اقای بادامچیان دوران عصابنیت گذشته دوران تعقل و تدبر و تعلم و تشخص و انسانیت است . لطفا کره شمالی ببینید . لیبی را ببینید . سوریه و عراق و یمن را بنگریید