گروهی از مسئولین و اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از کارخانه نستله قزوین بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین قزوین، جمعی از اعضاي هيأت علمي دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به سرپرستي دكتر محمد علی شاه‌حسيني، معاونت پژوهش و فناوری این دانشکده، در روز دوشنبه 27 دي ماه 1395 از كارخانه نستله واقع در استان قزوين بازديد كردند.
طی تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت نستله ایران و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در تاریخ دهم آبان 1395 منعقد شد، این شرکت متعهد شد تا همکاری‌هایی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، کارآموزی و همچنین انتقال تجربه و دانش با این دانشکده داشته باشد.
در این بازدید، آقای علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله ایران ضمن خوش‌آمدگویی به اساتید دانشکده مدیریت تهران گفت: "بهبود زندگی و سهیم بودن در ساخت آینده‌ای سالم‌تر از تفکرات و راهبردهای بنیادین شرکت نستله در سراسر جهان است. در راستای پروژه‌های ایجاد ارزش مشترک نستله در جمهوری اسلامی ایران و همچنین در نزدیکی پانزدهمین سال حضور نستله در ایران، پروژه "جوانان" (YOUth) را شروع کردیم که هدف اصلی آن ایجاد موقعیت‌های آموزشی، کارآموزی و اشتغال برای جوانان مشتاق این مرز و بوم است."
وی همچنین افزود: "در کنار کارگاه‌های رزومه‌نویسی و این بازدید، برنامه‌های متنوع دیگری در طول سال برای جوامع دانشگاهی از جمله دعوت از اساتید و دانشجویان برای بازدید از مراکز تحقیق و توسعه نستله، انجام پژوهش‌های مشترک بین‌المللی، توسعه موردکاوی‌های کاربردی، مشارکت در رویدادهای علمی و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان دکتری با موضوعاتی مرتبط با پروژه‌های ما ترتیب داده‌ایم تا بتوانیم نقشی در تعالی سطح دانش و اشتغال کشور عزیزمان داشته باشیم. ما از هرگونه همکاری با جوامع دانشگاهی و آموزشی در کشور با آغوش باز استقبال می‌کنیم و پیش‌قدم خواهیم شد تا به این اهداف مشترکمان برسیم."
این هیأت پس از آموزش موارد ایمنی، سلامت و محیط زیست در کارخانه و سپس بازدید از خطوط تولیدی، طی نشستی به گفت‌وگو درباره ابعاد همکاری‌های صنعت و دانشگاه پرداختند و همچنین راهکارهایی که دانشجویان را برای ورود به کسب‌و‌کار بیش از پیش آماده می‌سازد، مورد بحث قرار گرفت. در این بازدید آقای فیصل هارون، مدیر کارخانه نستله قزوین، آقای مایکل ایوانیاک، مدیر منابع انسانی نستله ایران، خانم ساغر صارمی نایینی، مدیر تطبیق قوانین و امور علمی و دیگر مدیران شرکت نستله ایران مدعوین را همراهی می‌کردند.
دکتر محمد علی شاه‌حسینی، معاونت پژوهش و فناوری و عضو هیأت رئیسه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با استقبال از اینچنین اقدامات صنایع اظهار داشتند: "امروزه اهمیت بالای ارتباط صنعت و جامعه دانشگاهی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و امیدواریم اینگونه اقدامات بیشتر صورت پذیرد. آشنایی دانشجویان با فضای کسب‌و‌کار قبل از فراغت از تحصیل، می‌تواند ارتقای موفقیت شغلی در کشور را به دنبال داشته باشد و تاثیر این موفقیت را می‌توانیم در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و اشتغال در کشور شاهد باشیم."
همچنین آقای فیصل هارون، مدیر کارخانه نستله قزوین اظهار داشت: "بازدید دانشگاه تهران، یکی از مراکز اصلی تفکر و آموزش ایران، از کارخانه پیشرفته و به روز نستله در قزوین در تاریخچه این شرکت ثبت خواهد شد. این همکاری آغاز به اشتراک‌گذاری ایده‌های ناب، دسترسی به شیوه‌های کسب‌وکار و ایجاد موقعیت‌های مختلف برای دانشجویان و جامعه علمی کشور خواهد بود."
در پایان این بازدید نیز، تداوم برگزاری کارگاه‌های رزومه‌نویسی، بازدید دانشجویان از کارخانه و اجرای ابعاد مختلف همکاری در دستور کار قرار گرفت..


۴۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =