تسنیم نوشت: پس از فروش مشروبات الکلی در بطری‌های دلستر، این بار فروشندگان این مشروبات الکلی برای در امان ماندن خود، اقدام به توزیع آنها در قالب بسته‌های ۶تایی آب معدنی یک برند معروف کردند که به‌طرز ماهرانه‌ای پلمب شده است.

به‌دنبال دستگیری اعضای یک باند که در پوشش بطری‌های ماءالشعیر یک برند معروف، اقدام به توزیع مشروبات الکلی می‌کردند، مأموران پلیس موفق شدند این بار، فروشندگانی را شناسایی و دستگیر کنند که مشروبات الکلی را در بسته‌بندی 6عددی بطری‌های آب معدنی توزیع می‌کردند.

بر اساس این گزارش، این افراد در حالی اقدام به توزیع مشروبات الکلی در بسته‌بندی‌های پلمب‌شده آب معدنی می‌کردند که این بطری‌ها به‌صورت 6تایی و به‌طرز ماهرانه‌ای بسته‌بندی شده بود و در بسته‌بندی آن نیز از یک برند معروف تولید آب معدنی استفاده می‌کردند.

مأموران کلانتری 106 نامجو پس از شناسایی فروشندگان این مشروبات الکلی، اقدام به دستگیری آن‌ها کردند و موفق شدند تعدادی از این مشروبات الکلی را در قالب بطری‌های آب معدنی کشف و ضبط کنند.

پیش از این نیز مأموران پلیس پایتخت اعضای باندی را دستگیر کردند که مشروبات الکلی را در بطری‌های ماءالشعیر و دلستر یک برند معروف توزیع می‌کردند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =