نسل چهارم ضد آفتاب‌های سان سیف از راه رسید

لابراتوار پارس حیان به عنوان واحد پیشرو در تولید فرآورده های ضد آفتاب، به سبب پاسخ به نیاز مشتریان در جهت کامل نمودن محصولات خود، برای اولین بار در ایران نسل چهارم ضد آفتاب های سان سیف را تولید کرد.

سان سیف با رونمایی از ضدآفتابهای نسل چهارم، گام مهم دیگری در نوآوری ضدآفتابها برداشت.

دو محصول جدید سان سیف، ضدآفتاب فلویید آکنئیک و ضدآفتاب فلویید فیزیکال می باشد. فرمول فلویید آکنئیک یک ژل آبی بسیار سبک می باشد که حفاظت وسیع الطیفی را در برابر نور خورشید فراهم می سازد.

این فلویید بدون رنگ و بدون پارابن است و در تنظیم ترشح سبوم و کاهش آکنه موثر می باشد. از خواص دیگر این فلویید می توان به مقاومت آن در برابر شستشو، تعریق و آلودگی اشاره کرد. فلویید فیزیکال نیز حفاظت وسیعی در برابر اشعه های خورشید ایجاد می کند.

این محصول فاقدچربی، فاقد پارابن و بدون اسانس می باشد و ضمن اینکه در برابر شستشو مقاومت دارد در پیشگیری از پیری پوست ناشی از نور خورشید نیز موثر است. نکته حائز اهمیت دیگر وجود کمپلکسی از ویتامین ها بهمراه چای سبز در این محصول است که از آسیب رساندن اشعه خورشید به پوست جلوگیری می کند.

شرکت پارس حیان با سابقه ای بیش از۳۵ سال برندهای آردن، فولیکا، هیدرودرم، بایومارین، درماسیف و اکسپرتیج را به بازار عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697162