سائلام برای هر بازی در تراکتور ۱۳۰ میلیون خواهد گرفت

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی را باید یکی از گران ترین سرمربیان لیگ برتر بنامیم چراکه او برای هر بازی ۱۳۰ میلیون خواهد گرفت!

به گزارش خبرآنلاین، پس از امضای قرارداد اولین موردی که باعث شد توجهات به سمت ارطغرول سائلام جلب شود، مبلغ قرارداد این سرمربی بود. طبق اخبار دریافت شده این مربی ترکیه ای به ازای مبلغی در حدود ۳۸۰ هزار دلار تا پایان لیگ هفدهم هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده گرفته است.

اگر مبلغ قرارداد این سرمربی را به واحد پول کشورمان تبدیل کنیم با رقمی بسیار بالا مواجه خواهیم شد. اگر قیمت روز دلار را بدون احتساب ارقام دهگان و یکان ۴۵۰۰ در نظر گرفته و در مبلغ قرارداد ارطوئرول سائلام ضرب کنیم عدد بدست آمده یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

به این ترتیب باید سرمربی تراکتوری ها را یک سرمربی بسیار گرانقیمت در فوتبال ایران بنامیم که برای ده بازی باقی مانده در لیگ برتر و سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا چنین مبلغ هنگفتی را از باشگاه تراکتورسازی دریافت خواهد کرد.

اندکی جزئیات را بیشتر کرده و وارد ریز مبالغ دریافتی این سرمربی می شویم تا بدانیم ارطغرول سائلام با توجه به رقم قراردادش به ازای هر بازی چه مبلغی را دریافت می کند؟ طبق اعدادی که در بالا به دست آوردیم، با تقسیم رقم قرارداد ارطوئرول سائلام با باشگاه تراکتورسازی (آمده یک میلیارد و هفتصد و ده میلیون تومان) به تعداد بازی هایی که روی نیمکت تیم تراکتورسازی در این فصل خواهد نشست (۱۳ بازی) مبلغی را به دست می آوریم که بسیار قابل تامل است. با گرد کردن رقم به دست آمده به پایین نتیجه می شود، 130 میلیون تومان!

این بدان معناست که ارطوئرول سائلام برای نشستن روی نیمکت تیم تراکتورسازی در هر بازی مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این در حالی است که طبق اطلاعات سرانگشتی به دست آمده سرمربی تیم تراکتورسازی گران ترین سرمربی فعلی لیگ برتر محسوب می شوند هر چند شاید مبلغ قرارداد تعداد اندکی از سرمربیان تیم های لیگ برتری از این مبلغ بیشتر باشد.

بی تردید با توجه به عرفی که در فوتبال ایران وجود دارد مبلغ قرارداد ارطوئرول سائلام چندان غیرعادی نمی باشد ولی با توجه به اینکه تعداد اندک بازی های باقی مانده تا پایان لیگ هفدهم به کمتر از نصف رسیده، به نظر می رسد که دریافتی سرمربی تراکتورسازان اندکی غیرعادی به نظر می رسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =