۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تجلیل از فریماه فرجامی در نمایشگاه «خاک وطن»

اختتامیه نمایشگاه اسکیس کروکی و راندوی «خاک وطن» با تقدیر از فریماه فرجامی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «خاک وطن» مجموعه 58 اثر از سمیرا کاظمی، هنرمند معماری و تجسمی بر روی دستمال کاغذی و با استفاده از مواد شوینده، قیر و نفت و ... است.

این نمایشگاه جمعه گذشته (22 اردیبهشت) با تقدیر از مرتضی صدیق و سیاوش تیموری در گالری برسام آغاز به کار کرد و تا روز جمعه (29 اردیبهشت) برقرار خواهد بود.

مراسم اختتامیه نمایشگاه «خاک وطن»، فردا (پنجشنبه 28 اردیبهشت) با تجلیل از فریماه فرجامی به پاس سال‌ها تلاش در عرصه بازیگری برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 16 برگزار می‌شود، جمعی از هنرمندان عرصه‌های مختلف حاضر خواهند بود. نمایشگاه «خاک وطن» همچنین بعد از پایان مهلت نمایش در تهران در برخی از کشورهای اروپایی نظیر آلمان نیز برگزار خواهد شد.

فریماه فرجامی در سال 1331 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته دانشکده هنرهای دراماتیک است. فیلم‌‎های سینمایی «مادر»، «پرده آخر»، «نرگس»، «اجاره‌نشین‌ها» و «سرب» و سریال‌های «پهلوانان نمی‌میرند»، «ولایت عشق»، «روشن‌تر از خاموشی»، «راه سوم» و... بخشی از کارنامه هنری او به شمار می آید.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =