سرمربی نفت تهران می گوید امروز او و بازیکنانش چشمهایشان به در ورزشگاه آزادی است.

سعید اکبری-خبرگزاری خبرآنلاین؛ نفت تهران، باز هم در قامت تیم ملی. فراموش نکنیم سال گذشته این تیم با صعود به مرحله گروهی و بعد شکست الاهلی عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، آن هم در روزهای شکست تیم های دیگر به عرب ها، چقدر همه مان را خوشحال کرد. حالا به پاس آن خوشحالی، فرصتی دست داده تا هواداران دوباره به ورزشگاه بروند و به حمایت از این تیم بپردازند. نفت امروز می تواند تنها نباشد اگر مردم و هواداران دوباره به آزادی بروند و پشت این تیم بایستند. با منصوریان در آستانه این بازی حساس دقایقی گفت و گو کردیم.
آقای منصوریان تنها ساعاتی به شروع بازی حساس نفت با الجیش مانده است. مسابقه ای که بعد از اینهمه بحث و جنجال منطقه ای، جدال اولین تیم ایرانی با یک تیم عربی است. همه چیز زیره ذربین است. از استادیوم تا تماشاگران و میزبانی و...
این جوی است که بعضی کشورها درست کرده اند وگرنه ایران امنیت دارد. حرف های لاموشی سرمربی الجیش هم پاسخی بود به آنها که جوسازی می کنند. او گفت تعجب می کند چرا درباره امنیت ایران می پرسند چون همه چیز خوب است. همانطور که گفتید امروز جنگ یک تیم ایرانی و یک تیم عربی را داریم. ماههاست که درباره این روز حرف می زنم. فکر کنم حداقل به خود شما 10 بار از اهمیت این مسابقه گفته ام. حالا روز موعود رسیده است و ما مقابل الجیش بازی می کنیم. تنها و تنها به یک چیز امید داریم.
چه چیزی؟ مردم و طرفداران؟
بله، طرفداران یار دوازدهم ما هستند. امروز قطعا نگاه همه به این بازی نگاه ملی است. حتی بحث رنگ زرد هم مطرح نیست چون نفت دارد برای پرچم سه رنگ ایران بازی می کند. اگر می گوئیم برای ما مهم است که جلوی تیم های عربی نبازیم، الان وقت حمایت است. اگر مردم به نفت کمک نکنند، شرایط ما سخت می شود.
چند روز قبل که حرف زدیم می گفتید از نظر امکانات و وضعیت مالی اصلا با الجیش قابل قیاس نیستید. این شما را نگران نمی کند؟

ما چیز زیادی مقابل الجیش نداریم. نه پول مان به اندازه آنهاست و نه امکانات مان. نمی توانیم برای الجیشی ها وحشت ایجاد کنم. نفت باشگاه ثروتمندی نیست که بازیکن چند میلیون دلاری بخرد. باشگاهی نیستیم که 5 بازیکن بین المللی خریده باشیم و رقبا را بترسانیم. فقط می ماند یک چیز؛ تماشاگران. ابزار مهم فوتبال ما همین مردم هستند. آنها که اگر به استادیوم نیایند فوتبال اصلا لذتی ندارد. هواداران ایرانی هستند که در دل تیم ها رعب و وحشت ایجاد می کنند. امیدوارم فردا با حداقل 10 هزار تماشاچی در دل الجیشی ها رعب و وحشت بیاندازیم و با این شرایط بتوانیم برنده باشیم. شما نمی دانید سال گذشته این مردم و هواداران با حمایت شان چه انگیزه ای در تیم ما ایجاد کردند. تصور کنید برای بازی های لیگ تماشاچی نداشتیم و ناگهان 10،15 هزار تماشاچی به ورزشگاه آمدند. بچه ها همه انگیز گرفتند. امسال هم منتظر هواداران هستیم. چشم من و بازیکنانم امروز به در ورزشگاه آزادی است. خدا را شکر برف و باران هم آمده و قطعا این شرایط برای نفت بهتر است چون عرب ها به بازی در چنین شرایطی اصلا عادت ندارند.

همیشه هواداران ایرانی در چنین شرایطی تیم ها را تنها نگذاشته اند. امروز هم قطعا همینطور خواهد بود.
سال گذشته که همه جوره ما را شرمنده کردند. امروز هم بلیت فروشی نداریم و حضور در ورزشگاه رایگان است. 6 بعد از ظهر بازی شروع می شود و هوادارانی که می آیند در ضلع شرقی ورزشگاه و روبروی vip بنشینند تا حضورشان به چشم بیاید. همانطور که شما گفتید، مردم هیچوقت ما را نا امید نکرده اند. امروز در واقع نفت ایران با اعراب خلیج فارس بازی دارد و دید همه به ما، مثل تیم ملی است. تیم ملی نفت با اعراب بازی می کند. 10 هزار نفر هم به ورزشگاه بیایند، فوق العاده است و شک نکنند شانس ما برای بردن حریف خیلی بیشتر می شود.
از استقلالی ها چه توقعی دارید؟ به هر حال شما بین آنها محبوبیت خاصی دارید.
امروز اصلا بحث رنگ نیست. استقلالی ها واقعا همیشه به من لطف داشته اند. همینطور پرسپولیسی ها که سال گذشته به ورزشگاه آمدند. بحث رنگ اصلا مطرح نیست و امیدوارم هیچکدام از طرفداران دست کمک ما را رد نکنند. اگر خدای ناکرده اتفاق بدی در بازی بیفتد، بعد از بازی دیر است که بگوئیم کاش می رفتیم. من بارها مصاحبه کرده ام و از هواداران کمک خواسته ام. خیلی خوشبینم که آنها امروز بیایند و مطمئنم ما را تنها نخواهند گذاشت. همین جا به هواداران قول می دهم که ما هم برای روسفیدی ایران با تمام توان می جنگیم. امروز یک روز ملی است...قطعا دعای خیر مردم پای تلویزیون هم به ما کمک زیادی خواهد کرد. خلاصه چشممان به در ورزشگاه است و منتظر هوادارانیم.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میهن پرست IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    17 24
    آقای منصوریان توقع به جایی داره از مردم که برند و از تیم ایرانی حمایت بکنن . اما ای کاش خود آقای منصوریان در جریان انتقال بیرانوند به پرسپولیس اینقدر غرض های شخصی و رنگی خودش رو دخیل نمی کرد و دروازهبانی رو که خودش نیمکت نشینش کرده رو به پرسپولیس میداد تا مشکلات این تیم هم حل بشه . خود منصوریان نشان داد که هنوز درگیر رنگ هاست و آدم با تفکرات ملی نیست.
  • بی نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    15 24
    استقلالی ها بازی های خودشان را نمیرن حالا میخوای برای تو بیان ورزشگاه؟ پرسپولیس رو هم که دیگه می دونی و به خاطر بیرانوند محبوبیتی نزد این هوادرها نداری
  • داش علی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    10 15
    آقای منصوریان شما اگه میخوای استقلالیها بیان اونا واسه تیم خودشونم نمیرن استادیوم ولی اگه میخوای ما پرسپولیسیها بیایم یاد رفتارت موقع بازی با پرسپولیس بی افت کلاه آبی و شال آبی و ...حالا که کارت گیر کرده دست به دامن ما شدی داداش ما با شما استقلالیها بهشتم نمیایم شما اونور جوب ما اینور جوب والسلام...
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    12 20
    آقای منصوریان خودت را جلو ما پرسپولیسی ها بخاطر آبی ها خراب کردی وگرنه ماهم امروز به ورزشگاه می آمدیم استقلالیها با التماس و التجا برای خودشان 8000 نفر می آیند چه به امروز
  • پرسپولیسی هستم IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    16 6
    انشالله نفت میبره و اینجا پرچم نفت و ایران به بالا هدایت میشه من دوست دارم فوتبالیست شوم و دوست دارم در تیم نفت یا پرسپولیس و نفت بازیکنم من دوست دارم نفت ببرد انشالله همینطور خواهد شود به امید پیروزی مقابل الجیش ورزشگاه هم انشالله هواداران ایرانی پر خواهند کرد
    • 6666666666666666666666666666666 A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      15 7
      چون بازی با تیم عربی هست باید تمام کدورتها کنار گذاشته بشه وبرای سربلندی ایران بزرگ همه یک دل ویک صدا نفت راتشویق کنند
  • علیرضا IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    23 4
    باریکلا به نفت انشالله به عنوان نماینده ایران سربلندمون کنند...
    • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
      8 1
      اشتباه شد نظرم مثبت بود.
  • بهمن IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    6 7
    هر کی خوب بازی کنه میبره اینهمه اسمون ریسمون کردن هم نداره تیمی میبره که بیشتر زحمت بکشه به خاطر موفقیت خودمون و تیممون درست نیست از این کارها بکنیم.
  • ناشناس A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    4 1
    هر تیم ایرانی جلو اعراب به میدان برود باید باغیرت ظاهر شود