مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست استان ، معاون و رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل به همراه مدیر عامل مدیریت پسماند شهرداری اردبیل ، جهت بررسی و پایش وضعیت زیست محیطی از محل دفن و ایستگاه موقت جمع آوری زباله شهری بازدید کرد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ طی این بازدید خداپرست مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ضمن بررسی از روند جمع آوری،ذخیره و حمل زباله از ایستگاه موقت به محل دفن به روز زباله، در خصوص رعایت ضوابط و جلوگیری از آلودگی محیط زیست از عملکرد و اقدامات انجام گرفته سازمان قدرانی کرد .

در ادامه این بازدید خداپرست ضمن پایش محل دفن زباله شهر اردبیل،اقدامات صورت گرفته در محل دفن نظیر پوشش دهی روزانه زباله با خاک، پاکسازی زمین های زراعی و مرتعی مجاور از پسماندهای نایلونی و پلاستیکی در طول مسیر حمل و دفن زباله و جمع آوری شیرابه زباله را مناسب ارزیابی نمود .

وی بر لزوم جلوگیری از آتش سوزی زباله که منجر به انتشار انواع گازهای سمی و آلودگی هوا می گردد،تاکید و بر ضرورت تداوم روند بی خطرسازی پسماندهای پزشکی و دفن آنها در محل جداگانه و گسترش فضای سبز محوطه را یاد آورشد و اقدامات انجام گرفته از طرف سازمان مدیریت پسماند را مثبت ارزیابی کرد .

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =