استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل مربوط به طرح های مختلف استان در نشستی با سئولان ملی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در نشست با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تأکید کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در چهارمحال و بختیاری اجرای طرح های اشتغالزا در این استان ضرورت دارد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری در مرداد ۱۳۹۳ افزود: در این سفر مقرر شده تا این استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

عباسی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در بخش گردشگری بایستی هر چه سریع تر نسبت به برنامه ریزی و اجرای طرح های مهم با هدف تبدیل این استان به قطب گردشگری کشور، میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی و افزایش درآمدهای اقتصادی اقدام گردد.

وی بیان داشت: اجرای تمامی مصوبات حوزه ورزش و جوانان سفر رئیس جمهوری به بام ایران از دیگر خواسته های مهم مسئولان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرا، تکمیل و بهره برداری از راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز به عنوان یکی از طرح های ملی مصوب سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان نیازمند توجه جدی مسئولان کشوری است.

وی عنوان داشت: در این نشست همچنین حفاظت و مدیریت منابع آب و خاک چهارمحال و بختیاری به صورت کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.

عباسی اظهار کرد: طرح جایگزینی بیمارستان هاجر شهرکرد، طرح تصفیه فاضلاب شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری و همچنین احداث آزاد راه لردگان - دهدز از دیگر موارد مطرح شده در نشست با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور محسوب می شود.

وی در نشست جداگانه دیگری با اربابی معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: ارائه خدمت به مناطق کمترتوسعه یافته کشور مانند چهارمحال و بختیاری باید در اولویت برنامه های ملی قرار گیرد.

گفتنی است، در این نشست نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =