امروز سکه تمام بهار آزادی مشابه روز گذشته با قیمت یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان در بازار معامله شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار سکه در پنجمین روز هفته با روند صعودی رو به رو شد. 

سکه امامی با افزایش ۵ هزار و ۱۰۰ تومان با قیمت یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار عرضه شد. این در حالی است که نیم سکه با کاهش هزار تومانبه ۶۳۹ هزار تومان رسید. از طرف دیگر ربع سکه با افزایش ۳ هزار تومان به قیمت ۳۵۴ هزار تومان رسید.

بازار ارز نیز همسو با بازار سکه با افزایش قیمت ها رو به رو شد. 

دلار آمریکا با افزایش یک تومان نسبت به روز گذشته به قیمت ۳ هزار و ۸۹۳ تومان رسید.  یورو اروپا ۴ هزار و ۷۰۸ تومان، پوند انگلیس ۵ هزار و ۲۷۴ تومان و لیر ترکیه هزار و ۱۴۵ تومان است.

بر اساس گزارش سی ان بی سی،بازار اروپا با سردرگمی معاملات روز چهارشنبه را آغاز کرد. این در حالی است که بازار آسیا با نوسانات اندکی رو به رو شد. شاخص نیک کی ژاپن ۰.۰۵ درصد افزایش داشت . از طرف دیگر کوسپی کره با کاهش ۰.۱۶ درصدی رو به رو شد. اونس طلا که هفته گذشته با حدود ۲ درصد افت تا قیمت هزار و ۳۱۹  دلار سقوط کرده بود، دوشنبه نیز ۱۲ دلار دیگر افت کرد و به قیمت هزار و ۳۰۷  دلار رسید. شاخص دلار در بازارهای جهانی، با کاهش ۰.۱ درصد به ارزش ۹۱.۷۱ رسید. 

بازار نفت بر خلاف بازارهای دیگر، با روندی صعودی رو به رو شد. نفت در بازارهای جهانی با افزایش ۱.۱۳ درصدی به قیمت ۵۰ دلار و ۰۴ سنت رسید.

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    0 0
    چند روز دیگه میاد پایین. هیچ خبری نشده که سرمایه ها بخواد از بازار خارج بشه.