پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای در خصوص شگرد جدید کلاهبرداری از طریق انتقال کارت به کارت هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  در اطلاعيه پليس آگاهي آمده است: اخيراً كلاهبرداران با آگاه شدن شهروندان از شيوه هاي كلاهبرداري كارت به كارت و تلفني، شيوه اي جديد را جهت اغفال قربانيان خود به منظور اغفال و كشاندن آنان به جلوي باجه هاي خودپرداز بانك ها اقدام به طعمه گذاري جهت جلب اعتماد قرباني كرده و حتي مبالغي بالغ بر ۲۰ تا ۳۰ ميليون ريال به حساب وي واريز مي نمايند.
فرد كلاهبردار با چرب زباني، قرباني را به جلوي خودپرداز هدايت كرده تا مابقي پول را به حساب وي واريز نمايد، با اين ترفند، كلاهبردار با مانورهاي متقلبانه اول از موجودي حساب قرباني اطلاع پيدا كرده و سپس با رفتاري بسيار هوشمندانه و بانكي تمام موجوي وي را به حساب خود و همدستان خود انتقال مي دهد.
پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان نسبت به شيوه و شگرد جديد كلاهبرداران هشدار داده و از شهروندان خواست، براي واريز وجه به حساب شما يا ارسال جايزه براي شما نيازي به اعلام رمز اول يا دوم كارت خود يا مراجعه به دستگاه خود پرداز نيست.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =