فعالیتهای سازمان عمران باید تداوم داشته باشد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار مرکز استان و کارکنان این سازمان برگزار گردید

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهدي عبوري شهردار ساري در مراسم تكريم و معارفه مديرعامل سازمان عمران با قدرداني از زحمات ‍‍پنج ساله سيد كمال آقاميري گفت: خانواده آقاميري كه از خانواده شهدا نيز هستند با خدمات وسوابقي كه در بخشهاي مختلف داشته اند دين خود را به نظام و انقلاب ادا كرده اند .

وي با اشاره به فعاليت هاي سازمان عمران شهرداري ساري در دوران مديريت آقاميري افزود: در پنج سال اخير خدمات اين سازمان كم نظير بوده است و اين حاصل همدلي و همكاري كاركنان اين مجموعه و مديريت جهادي سيد كمال آقاميري مي باشد.
عبوري با بيان اينكه اين تغيير مديريتي حاصل يك سال تفكر بوده است، ادامه داد: با توجه به سابقه درخشان سيد كمال آقاميري در لايه هاي مختلف مديريتي وي به سمت شهردار منطقه دو منصوب گرديد تا از توانمندي ايشان در اين قسمت استفاده گردد.
شهردار ساري استفاده از امكانات، افزايش ماشين آلات و جذب اعتبارات در دوران مديريتي آقاميري در سازمان عمران را كم نظير دانست و تصريح كرد: با تلاش شبانه روزي و مديريت جهادي در سازمان عمران پروژه هاي مختلفي در سطح شهر اجرايي گرديد و از آثار اين فعاليت ها ايجاد اشتغال براي جوانان بوده است.
عبوري ادامه داد : سازمان عمران شعار كار ،تلاش ، پيگيري را سرلوحه اقدامات خود قرارداده و در اين زمينه پروژه هايي را عملياتي نموده كه در استان نمونه است.

اين عضو شوراي شهرداري ها و دهياري هاي كشوربه افزايش سطح مطالبات شهروندان اشاره كرده و اظهار داشت: مهندس هاشمي مديرعامل جديد سازمان عمران با استفاده از ظرفيت و توانمندي نيروهاي اين سازمان و در كنار آن همدلي و همكاري ميتواند ادامه دهنده مسير ريل گذاري شده ۵ساله اخير باشد و خدمت رساني اين سازمان نيز مضاعف خواهد گرديد.
وي با قدرداني از نمايندگان شوراي اسلامي شهر در سازمان عمران بيان كرد: حمايت ها و راهنمايي هاي اين عزيزان از عوامل درخشش و خدمات اين سازمان براي شهروندان بوده است.

شهردار ساري فعاليت هاي سازمان عمران در ساير شهرها و خارج از استان را ارزشمند دانست و افزود: مديريت شهري همواره حامي اين فعاليت ها خواهد بود.

عبوري خاطر نشان كرد: با مديريت آقاميري در شهرداري منطقه دو تحولات خوبي را در اين قسمت از مركز استان شاهد خواهيم بود.
در ادامه اين مراسم سيد كمال آقا ميري نيز در سخناني با قدرداني از حُسن اعتماد مهدي عبوري به استعدادهاي سازمان عمران ، توانمندي بالقوه اين سازمان را در اجراي هرنوع پروژه عمراني مرهون باور مديران شهري به استعدادهاي موجود در سازمان فوق برشمرد و گفت: از مسئولين شهرمان به خصوص شهرداري و شوراي شهر انتظار مي رود كه همانگونه كه از بنده در طول ساليان خدمت در اين سازمان حمايت مي كردند اين روند حمايتي را در ادامه راه خطير اين سازمان و مسئوليت مهندس هاشمي نيز ادامه دهند.
وي با بيان اينكه پرسنل سازمان عمران سربازان مديران شهري به خصوص مهدي عبوري در عمران و آباداني اين شهر هستند، تصريح كرد: موفقيت هاي حاصله در اين سالها بدون تلاش همكارانم در مجموعه سازمان عمران به دست نمي آمد و اگر بنده به واسطه فشار كاري در طي اين مدت برخي وقت ها اين فشار را بر مديران و پرسنل زحمتكش وارد كرده ام قطعا براي تأمين منافع مردم و سازمان بوده و بنده را حلال كنيد.


در پايان اين مراسم با اهدا هدايايي از زحمات آقاميري در سازمان عمران قدرداني گرديد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =