استاندار زنجان با اشاره به تاثیرات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان، گفت: برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در زنجان می تواند ظرفیت ها و توانمندی های جامعه ورزشی استان را نشان دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان، با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون جام فجر که به مناسبت آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان ورزشی 15 کشور از قاره های مختلف جهان در زنجان برگزار می شود، اظهار کرد: حضور ورزشکاران کشورهای مختلف و انعکاس خبری این دوره از مسابقات در سراسر کشور فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی استان زنجان به شمار می آید.
وی با بیان اینکه برگزاری جام فجر در رشته بدمینتون در زنجان از چندین جهت دارای اهمیت و حسیاسیت بالایی است، اظهار کرد: از طرفی، این دوره از مسابقات با گذشت 39 سال از استقرار جمهوری اسلامی در ایران برگزار می شود و برپایی مسابقات در دهه فجر می تواند در تلطیف فضا و همبستگی و همدلی مردم موثر باشد و از سوی دیگر، این مسابقات می تواند در توسعه و رشد این رشته در استان زنجان نقش بسزایی ایفا کند.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: بی تردید برپایی مسابقات جام فجر، شور و نشاط و همدلی بالایی در مردم استان و به ویژه در میان قشر جوان ایجاد خواهد کرد.
درویش امیری، اهتمام ویژه مدیران استان در تامین مسائل امنیتی، پشتیبانی و حمایتی این دوره از مسابقات جام فجر در استان زنجان را خواستار شد و افزود: وزیر ورزش که زمانی استاندار زنجان بوده است، از مدیران استان انتظار دارد برای حفظ آبروی جامعه ورزشی، این مسابقات را بصورت شایسته ای برگزار کنند.
استاندار زنجان همچنین پیشنهاد کرد: برای افزایش شور و هیجان این دوره از مسابقات، اگر در چارچوب های قانونی امکان‌پذیر باشد، یک تیم هم از استان زنجان به طور مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کنند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =