ورزش سه نوشت:انتخاب مدافعین میانی در بازی مقابل لگانس، به یک دغدغه فکری بزرگ برای ارنستو والورده تبدیل شده است.

بارسلونا خود را برای بازی عصر شنبه در زمین لگانس مهیا می کند. آبی اناری ها با کسب 10 برد و تنها یک تساوی از 11 هفته اول، به تنهایی صدرنشین لالیگا هستند و فاصله ای 8 امتیازی با رئال پیدا کرده اند.

خبر بد برای بارسا در وقفه بازی های ملی، مصدومیت ماسکرانو بود که این مدافع آرژانتینی را یک ماه به دور از میادین نگاه خواهد داشت. در سوی دیگر اومتیتی و پیکه، دو مدافع میانی ثابت بارسا نیز 4 اخطاره هستند و در صورت گرفتن یک کارت زرد برابر لگانس، بازی بسیار حساس هفته بعد در زمین والنسیا را از دست خواهند داد.

به ادعای رسانه های کاتالونیا، والورده این روزها در مورد استفاده همزمان از این دو مدافع تردیدهایی جدا دارد. لگانس، تیم کوچک مادریدی در این فصل دور از انتظار ظاهر شده و این توانایی را دارد تا برای بلوگرانا ایجاد دردسر کند و پیش بینی می شود که بازی سنگینی در انتظار آبی اناری ها باشد.

در حال حاضر توماس فرمالن بلژیکی، دیگر مدافع مرکزی بارسلونا است که مدت هاست در ترکیب این تیم قرار نگرفته و گمان نمی رود که جانشین خوبی برای پیکه و اومتیتی باشد. بازی هفته بعد برابر والنسیا( تیم دوم جدول)، از بسیار جهات برای بارسا حائز اهمیت است و حالا در این شرایط، والورده بیشتر حسرت می خورد که چرا مسئولان بارسا در تابستان، اینیگو مارتینز، مداقع سوسیداد را به خدمت نگرفتند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =