تسنیم نوشت:رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جدیدترین وضعیت افزایش قیمت سوخت و تصمیمات دولت در این باره را تشریح کرد.

 داوود کشاورزیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به تسنیم، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی حمل‌ونقل، محیط زیست و فرسودگی ناوگان به قیمت سوخت برمی‌گردد.

وی ادامه داد: به دلیل قیمت پایین سوخت دیگر انگیزهای برای نوسازی ناوگان فرسوده وجود ندارد و خودروهای قدیمی همچنان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این‌که سوخت ارزان باعث شده مردم نیز انگیزه‌ای برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی نداشته باشند، تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت سوخت ربطی به شایعات مربوط به افزایش قیمت برخی کالاها ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که متاسفانه دولت تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت ندارد، اظهار کرد: علی رغم مجوزهای قانونی برای افزایش قیمت سوخت و هزینه آن در زیرساخت‌های ریل و جاده،‌ اما به دلیل سیاست ضد تورمی دولت این برنامه اجرایی نشده است.

 

3535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    1 0
    توجیه از این بی منطق تر دیده بودی "به خاطر قیمت پایین سوخت انگیزه ای برای نوسازی ناوگان وجود ندارد " یعنی اگر به جای 40 هزار تومان پول سوخت مثلا 60 هزار تومان بدهند راضی میشوند 300400 میلیون هزینه كنند تا ماشین آنها نو شود