ایرنا نوشت:معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: بر اساس برنامه زمان بندی عملیات ساخت بیمارستان 361 تختخوابی شهر ایلام پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

محمدجعفر علیزاده روز سه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان 361 تختخوابی شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 6 هکتار و زیر بنای 31 هزار متر مربع در 9 طبقه در حال اجرا است.
وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 64 درصد اعلام کرد و افزود: 160 نفر نیروی مهندسی و کارگری هم اکنون در مراحل ساخت این بیمارستان مشغول بکار هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت تامین اعتبارات و مراحل پیشرفت پروژه تاکید کرد: امسال اعتباری معادل 250 میلیارد ریال برای تسریع در روند این پروژه اختصاص یافت که از این میزان تاکنون 130 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

علیزاده یادآور شد: اعتبار خوبی نیز به تازگی از سوی مدیریت ارشد استان معادل 150 میلیارد ریال برای تسریع در روند اجرای این طرح اختصاص یافته است که در صورت پیگیری مسئولان استان، این اعتبار تخصیص می یابد.

وی افزود: این پروژه قطب بزرگ آموزشی، درمانی برای غرب کشور خواهد شد، ضمن اینکه قرارگیری استان ایلام در مسیر ترانزیت در سطح ملی و بین المللی و مسیر میلیونی تردد زائران حسینی اهمیت ساخت این پروژه را دوچندان کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی جایگاه پد بالگرد و فضای مناسب برای احداث پارکینگ در این بیمارستان را ضروری دانست و گفت: بر اساس برنامه زمانبندی تلاش خواهیم کرد تا پایان سال 97 این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسنیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =