فروش آلبوم «رسم یاری» به نفع زلزله زدگان کرمانشاه

در حاشیه برگزاری اولین نشست آیین آواز ایرانی در زنجان آلبوم موسیقیایی «رسم یاری» به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به فروش می رسد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جاوید عباسی فلاح، خواننده این آلبوم ضمن تسلیت این حادثه غم بار به خانواده های داغدار زلزله اخیر استان کرمانشاه گفت : تمامی عواید حاصل از فروش این آلبوم برای کمک به مردم زلزلزده اخیر هزینه می شود. قیمت برای آلبوم رسم یاری تعیین نشده و علاقمندان و نوع دوستان در حد بضاعت مالی این آلبوم را تهیه خواهند کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات مردم داغدیده و رنج کشیده این استان برطرف شود و خداوند متعال به داغداران این حادثه صبر عطاء کند.
عباسی فلاح درباره برنامه آیین آواز در زنجان افزود: مراسم آیین آواز زنجان 9 آذر ماه امسال از ساعت16:30 تا 20 در محل فرهنگسرای امام(ره) شهر زنجان با حضور آقای علی شیرازی، مدیر اجرایی آیین آواز برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه این برنامه شامل بخش تخصصی و اجرای 6 نفر از خواننده های توانمند این استان است، اضافه کرد: در بین اجرا کنندگان که بنده شناخت دارم، سعید صفری و میثم علیگو از خواننده های توانمند و مجرب استان هستند که به همراه نوازندگی سه تار مجید ستاری و تار نوازی کمال خسروی دو نوازنده توانمند و باسابقه به اجرای خواهند پرداخت .
عباسی فلاح عنوان کرد: سعید صفری چندین سال متمادی نزد استاد شجریان و آقای حمیدرضا نوربخش آموزش آواز مشغول بوده است. آقای میثم علیگو نیز نزد اساتیدی همچون مخدوم و محسن کرامتی آموزش دیده و از کلاس ها و کارگاه های آموزشی استاد محمدرضا لطفی و استاد نصراله ناصح پور نیز بهره ها برده که در این برنامه آواز به صورت مرکب خوانی از طریق فواصل مشترک در آوازها ودستگاه های موسیقی ایرانی ارائه خواهد کرد.
این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری زنجان، منابع طبیعی و آبخیزداری استان، شرکت سهامی بیمه آسیا استان زنجان، شرکت توسعه دهندگان دلفین هفت، شرکت سیم و کابل نور زنجان، خانه آمار زنگان، عکاسی نی نی شات، خانه مطبوعات استان، نشریه پیام زنجان، نشریه ندای شهروند، انجمن موسیقی استان زنجان و کانون کارآفرینی استان زنجان برگزار می شود.  

ارتباط بیشتر درباره این برنامه در سایت javidabbasifallah.ir و از طریق @javidabbasifallah در دسترس است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =