اختصاص نیمی از فروش آنلاین «۳۱۶» به بازماندگان زلزله

عوامل فیلم سینمایی «۳۱۶» که از گروه سینمایی هنر و تجربه وارد شبکه نمایش خانگی شده است، ٥٠ درصد از عواید فروش آن‌لاین این فیلم را به تهیه اقلام مورد نیاز هم‌وطنان‌مان در کرمانشاه اختصاص می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عوامل فیلم سینمایی «۳۱۶» به کارگردانی و تهيه‌كنندگي پیمان حقانی که وارد شبکه نمایش خانگی شده است تصمیم گرفتند در پي حادثه تلخ پيش آمده در غرب كشور ٥٠ درصد از عوايد فروش آن‌لاين اين فيلم را به تهيه اقلام مورد نياز هم‌وطنان‌مان در كرمانشاه اختصاص دهند. 

فیلم سینمایی «٣١٦» که در گروه سینمایی هنر و تجربه وارد شبکه نمایش خانگی شده، دومين فيلم بلند پيمان حقاني است. 
اين فيلمِ بدون بازيگر، روايتگر داستان زندگي زني ٦٣ است و داستان از طریق کفش و دست و پا روايت می‌شود. بخشی از قصه فیلم در تاریخ معاصر روایت می‌گذرد و بخش‌های دیگر مربوط به انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس است. این فیلم پیش از این در جشنواره‌های مختلف خارجی، حضور پررنگی داشته و مورد استقبال مخاطبان بین‌المللی قرار گرفته است.

«۳۱۶» فيلمي است كه چهره بازیگران در آن دیده نمی‌شود و روايت قصه بر عهده كفش‌ها، دست‌ها و پاها است؛ كفش‌هايي كه از به دنيا آمدن تا زمان مرگ با ما هستند اما اغلب به آن‌ها اهميتي نمي‌دهيم و ساده از کنارشان عبور مي‌كنيم.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =