جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه فجر شهرستان لاهیجان برگزار شد

جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این جلسه با حضور اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر متشکل از ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، میراث فرهنگی و گردشگری، امور اوقاف و امورخیریه، امور کتابخانه های شهرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان دراین جلسه عنوان کرد: در راستای تشکیل کمیته ٢٠ گانه ستاد دهه فجر در کمیته فرهنگی و هنری، تلاشمان برگزاری برنامه های ویژه ای مناسب با ایام ال... دهه فجر می باشد، البته با در نظر داشتن آنکه از ١١ بهمن ایام حزن و اندوه فاطمیه شروع می شود.

وی افزود: این اداره برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را با مشارکت و همکاری انجمن‌های وابسته اجرا خواهد کرد.

نادری ادامه داد: از جمله این برنامه ها برپایی نمایشگاه، گفتگو پیرامون کتاب، پخش فیلم انقلاب، اجرای نمایش کودکان، نمایشگاه محیطی عکس انقلاب و برنامه های قرآنی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان خاطرنشان کرد: برنامه هایی از جمله نمایشگاه نقاشی با همکاری آموزش و پرورش، نمایشگاه صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی، ایستگاه کتاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کتابخانه های شهرستان لاهیجان را نیز به صورت مشارکتی برگزار می کنیم.

نادری تصریح کرد: جلب مشارکت و استفاده بهینه از توانمندی های حوزه های تخصص دستگاه‌ها و بررسی پیشنهادهای سازمان‌های عضو می تواند در هر چه بهتر و پربارتر شدن برنامه های دهه فجر کمک کد.

وی افزود: در این راستا بهتر است اعضای کمیته برنامه های مشترکی را با هماهنگی و همکاری همدیگر تدارک ببینند، این اداره امادگی همکاری در زمینه پخش فیلم انقلاب در روستاها و یا نمایشگاه محیطی عکس انقلاب در مکان‌های مختلف را دارد.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضای کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر برنامه های خود را اعلام کردند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =