با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای آی‌تی در روز شنبه مورخه 24 تیر ماه 1396 می‌کنیم.

 

خبرآنلاین:

 

شماره 1 - گزارش جدید مدعی است آیفون 8 در بدو ورود همراه با شارژر بی سیم نخواهد بود و بعدا به عنوان لوازم جانبی به گوشی الحاق می شود. از سوی دیگر نصب لیزر سه بعدی برای ابزار واقعیت مجازی در آیفون 8 دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

شملره 2 - دادگاهی در فرانسه رای به عدم پرداخت مالیات 1.1 میلیارد یورویی توسط گوگل صادر کرد. وزیر دارایی فرانسه ضمن محکوم کردن این رای، اعلام کرد که به زودی تقاضای استیناف می‌کند.

شماره 3 - مایکروسافت با هدف تعریف استراتژی جدید، تیم جدید هوش مصنوعی ایجاد می‌کند. قرار است هوش مصنوعی در مایکروسافت به یکی از استراتژی‌های کلیدی تبدیل شود.

شماره 4 - اپل دیتاسنتر جدیدی در چین با هدف توسعه امنیت سایبری ایجاد می‌کند.اپل می‌خواهد به کاربران چینی وعده امن بودن دیتایشان را تضمین کند.

شماره 5- خبر سقوط کمپانی ورتو، سازنده گوشی‌های لاکچری باعث شده است تا 200 نفر در انگلیس از کار بی کار شوند.

شماره 6 - سرویس استریمینگ ویدئویی وارد نینتندو سوئیچ شد. سرویس موسوم به NicoNico شبیه یوتیوب است که اولین بار در ژاپن راه اندازی می‌شود.

شماره 7 - سال گذشته 5 سرویس آنلاین مالی، پول مجازی بیت کوئین را می‌پذیرفتند اما امسال به 3 سرویس تقلیل پیدا کرده است و این حکایت از کاهش اعتماد به این پول مجازی دارد.

شماره 8 - مدیر ساند کلود (Alex Ljung) که یک هفته‌ای است 40 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده، می‌گوید تا آخر هفته باید سرمایه‌گذاری جدید کسب کند، وگرنه اوضاع این کمپانی رو به وخامت می‌رود.

شماره 9 - سرفیس پرو جدید مایکروسافت دچار باگی شده است که سیستم را به طور ناگهانی روی هایبرنت می‌برد. مدیران مایکروسافت قول داده اند تا مشکل را در اسرع وقت حل کنند.

شماره 10 - 3 روز بعد از عرضه نسخه بتای 3 آی او اس برای دولوپرها، نسخه بتای 2 برای کاربر ثبت نام کننده عرضه شد. بتای 3 برخی از باگ‌های نسخه قبل را گرفته است.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =