۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

روزنامه توریسم نوشت: همه ما تصاویر زیبایی از مناطق عجیب و حیوانات قطبی و مناطق سردسیری دیده ایم و ممکن است کورسوی امیدی دردلمان برای سفر به این مناطق زیبا و عجیب زنده شده باشد.

مناطقی نظیر سرزمین سیبری، آبشارهاي بلند و مرتفع كه دورتا دورش را جنگل های انبوه احاطه کرده است، دیدار دسته های بزرگ پنگوئن و جانوران شگفت انگيز قطبي، تجربه آسمان سراسر روشن و بدون شب قطب و ديدن ستاره قطبی و... . اگر به دنبال هیجان و ماجراجویی از اين دست هستید و دوست دارید عجيب ترين مناظر سردسيري دنیا را ببیند تورهای طبیعت گردی خارجی با راهنماهای فارسی زبان بهترین گزینه برای سفر به چنین مناطقی است. در ادامه نرخ تورهای طبیعت گردی خارجی به سرد سيرترين مناطق جهان را پیش چشمتان می گذاریم.

تور سفر به قطب جنوب با کشتی یخ شکن
تاريخ اجراي تور: 24 بهمن تا 10 اسفند (17 روزه)
قیمت تور با اقامت در اتاقهای دونفره در هتلها و کابین 2 نفره در کشتی: 12300 دلار + هزينه بليت هاي هواپيما
مناطق مورد بازيد: آرژانتین، بوینس آیرس، آبشار ایگواسو ،کوههای یخی قطب جنوب، حیات وحش جنوبگان، جزایر قطبی
خدمات تور:پرواز بین المللی تهران به بوینس آیرس و بالعکس، ویزای آرژانتین، 4 پرواز داخلی مطابق برنامه، 11 روز کلیه وعده های غذایی صبحانه و ناهار وشام در کشتی کروز، 6 شب اقامت در هتلهای 4ستاره در بوینس آیرس و پورتو ایگوازو،10 شب اقامت در کابین داخل کشتی کروز یخ شکن.

تور سفر به قطب شمال با کشتی یخ شکن
تاريخ اجراي تور: 24 بهمن تا 10 اسفند (14 روزه)
قیمت: 28000 دلار آمریکا + هزینه بلیت هواپیما + هزینه ویزای 2 بار ورود روسیه+ عوارض ورود و خروج به استانهای شمالی
اقامت: 1 شب اقامت هتل با صبحانه در مورمانسک، اقامت در کشتی در اتاقهای استاندارد با خدمات نظافت، 1 شب اقامت در هتل مسکو بعد از پایان کروز
خدمات تور: صبحانه، ناهار و شام در کشتی، چای، قهوه و نوشابه بدون محدودیت، راهنمای باتجربه در سفرهای قطبی و آموزشهای مرتبط با سفر، لباس مخصوص اکسپدیشن قطبی به صورت اهدایی، چکمه ضد آب امانی برای طول سفر، دفترچه خاطرات همراه با دی وی دی عکس، مجوز، عوارض و مالیاتهای متعلقه به بندر و سفر دریایی، بیمه پزشکی با پوشش 100 هزار یورو در طول سفر دریایی، دعوتنامه برای ارائه به سفارت روسیه جهت اخذ ویزا. انتقال فرودگاهی به فرودگاه مورمانسک ( رفت و برگشت)، کلیه نقل و انتقالات به ساحل برای گشتها که با هلی کوپتر یا دیگر تجهیزات دریایی انجام می شود.

تور قطار سیبری
تاريخ اجراي تور: 9 تا 24 سپتامبر 2017 (16 روزه)
قیمت تور براي دو نفر: 5870 دلار + هزینه بلیت هواپیما + هزينه ویزای روسیه، مغولستان و چین
اقامت: 4 شب اقامت در هتل با صبحانه، 11 شب اقامت در قطار اتاقهای استاندارد با خدمات نظافت،
مناطق مورد بازيد: روسیه، مغولستان و چین
خدمات تور: قطار اختصاصی از مسکو تا مرز چین و قطار عمومی از مرز چین تا پکن، کليه ترانسفرها در طول برنامه با خودروی در اختیار، تمامی وعده های غذایی در حین برنامه، کلیه اقامت ها در هتل و قطار در کابین 4 نفره در طول برنامه، تمامی گشت های روزانه طبق برنامه همراه با ورودیه ها، راهنمای مجرب انگلیسی زبان، پزشک همراه گروه در قطار

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =