اعزام گروه‌های کوهنورد برای جستجوی گردشگران مفقود حادثه دزفول/ از ۳ گردشگر هنوز ردی نیست

ایسنا نوشت: رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از اعزام گروه‌های از کوهنوردان به منطقه کول خرسون به منظور یافتن سرنخی از سه گردشگر مفقود حادثه دز خبر داد.

عبدالعظیم رضایی در خصوص آخرین وضعیت عملیات جستجو برای یافتن سه گردشگر مفقود حادثه دز، اظهار کرد: با توجه به این‌که روز گذشته بالگرد اعزامی هلال احمر نشانی از سه گردشگر این حادثه نیافت، اعزام بالگرد شرکت نفت به منطقه توسط شهرداری دزفول پیگیری شد.

وی با اشاره به آغاز مجدد عملیات زمینی و هوایی برای جستجوی این سه گردشگر از صبح امروز گفت: عملیات جستجو از طریق مسیر رودخانه نیز توسط اکیپ‌های شهرداری در حال انجام است.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: گروه‌های کوهنورد نیز از صبح امروز به منظور یافتن سه گردشگر مفقود این حادثه در منطقه کار جستجو را آغاز کرده‌اند. این گروه‌های کوهنوردی کار خود را از مسیر کول خرسون آغاز کرده‌اند و با استفاده از دوربین‌های شکاری در تلاش هستند تا سرنخی از این سه گردشگر بیابند.

همزمان، فرماندار دزفول با بیان این‌که سه گردشگر  حادثه دز همچنان مفقود هستند، گفت: از ساعت 5 صبح امروز مجددا عملیات جستجو برای یافتن این سه گردشگر مفقود آغاز شده است.  

حبیب آصفی اظهار کرد: شب گذشته به علت تاریکی هوا و با توجه به پرتگاه‌های خطرناک منطقه، عملیات جستجو برای یافتن سه گردشگر مفقود حادثه دز متوقف و مجددا از ساعت 5 صبح امروز عملیات آغاز شد. 

وی با اشاره به استقرار تیم‌های جستجوی هلال احمر و آتش نشانی، شهرداری و  دیگر نیروهای امدادی در منطقه تصریح کرد: صبح امروز مجددا بالگرد به منطقه اعزام شد و اکنون در حال رصد منطقه است. 

فرماندار دزفول در خصوص احتمال زنده پیدا شدن این سه گردشگر عنوان کرد: ما زنده بودن این سه گردشگر را تایید نکرده‌ایم و روز گذشته تنها اطلاعات یک گردشگر نجات‌یافته را در این زمینه جویا شدیم.

آصفی ادامه داد: امیدواریم با زنده یافتن این سه گردشگر بتوانیم خبر خوبی به مردم و خانواده‌های آنان بدهیم. 


 

42238

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =