مهر نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که مذاکراتی با کارگردانان انجام شده تا عملیات‌های مختلف سپاه در مبارزه با تروریست‌ها به تصویر درآید.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز یکشنبه اول مرداد در بازدید از پشت صحنه مسابقه «ضد گلوله» در پادگان ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه درباره پوشش تلویزیون نسبت به اتفاقات تروریستی و همچنین مانور موشکی ایران و تعامل با نهادهای ذیربط گفت: نکته ای را باید عرض کنم و آن این است که نمی توان هر اتفاقی را که در کشور رخ می دهد پوشش رسانه ای داد.

وی ادامه داد: دشمنان ما هر روز در حال توطئه هستند. هر روز از آن سوی مرزها یعنی از کشورهای مقابل به سمت ما می آیند و به مرزها تیراندازی می کنند و حتی مثل اتفاقی که دو روز پیش دو نفر از کارگران به شهادت رسیدند مردم بی گناه ما را می کشند اما همه این اتفاقات را نمی توان پوشش داد.

سردار پاکپور تصریح کرد: در حادثه اخیر که کارگران به شهادت رسیدند حدود چهار نفر از تروریست ها هم به درک واصل شدند. بعضی از اینها از خاک پاکستان و دیگر کشورها می آیند و ما نمی توانیم هر روز این مسائل را رسانه ای کنیم چرا که نوعی احساس ناامنی در کشور بوجود می آید.

وی درباره مانور موشکی ایران نیز عنوان کرد: من از رسانه ملی تشکر می کنم که پوشش خوبی نسبت به مانور موشکی ایران داشت و به نظرم این پوشش رسانه ای به اندازه بود.

سردار پاکپور با اشاره به ملاجلیل قنبر زهی عنوان کرد: متاسفانه یا خوشبختانه روزی که مانور موشکی داشتیم خبرهایی مربوط به ملاجلیل قنبر زهی در میان اخبار گم شد در حالی که خبر بسیار مهمی بود و ان شاالله که صدا و سیما و دیگر رسانه ها به آن می پردازند تا بتوانند اقدامات ضد تروریستی و حرکتی که بچه های ما در این عملیات نشان دادند پوشش دهند. ملا زهی در این عملیات معدوم شد و ان شاالله جزئیات بیشتر رسانه ای خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از مستند مسابقه «ضد گلوله» در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مستند مسابقه برای کسانی فراهم شده است که استعداد حضور در میدان های رزمی را دارند اما میدانی برای بروز و ظهور آن ندارند.

وی در پاسخ به خبرنگاری درباره تولید آثار نمایشی و مستند در همکاری با صدا و سیما یادآور شد: ایثارگری ها و رشادت های بچه های ما آنقدر زیاد است که با یک یا دو برنامه نمی توان آنها را پوشش داد ولی یکی از رسالت های رسانه های ما چه رسانه ملی است و چه رسانه های دیگر این است که زحمات نیروهای ما چه در شمال شرق و چه در بیابان های جنوب شرق کشور را نشان دهند. ما در این بیابان ها هم با تروریست و هم با جغرافیا می جنگیم زیرا فضا و جغرافیای آنجا شرایط سختی را می طلبد.

سردار پاکپور در پایان گفت: برادران ما با کارگردانان مختلف برای تولید این آثار در حال رایزنی هستند.

29216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =