فرماندار سلطانیه گفت: یکی از رویکردهای اساسی دولت یازدهم بر مبنای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها است که از جمله راهکارهای تحقق این سیاست کلان، تسری بخشی امر گسترده آموزش و مهارت آموزی در لایه های مختلف جامعه است.

 پرویز خالقی در حاشیه نمایشگاه آثار صنایع دستی به مناسبت هفته مهارت آموزی در این شهرستان به خبرآنلاین افزود: امر آموزش و مهارت آموزی نبایستی صرفا محدود به کارگاه های دایر در مراکز آموزش فنی وحرفه ای شود.
فرماندار سلطانیه ضمن بیان اینکه پیگیری های متعددی از سوی فرمانداری و سایر ارگان ها نسبت به تحقق اعتبارات مربوط به 2 درصد حاصل از درآمدهای فروش نفت کشور صورت یافته بیان کرد: کمبود امکانات نمی توانند توجیه خاصی را برای مدیران ایجاد نمایند و در واقع بایستی با کمترین امکانات، مدیریتی شایسته به منصه ظهور برسد.
این مسئول افزود: مهارت آموزی در جامعه کنونی از ملزومات است و متولیان با توجه به اهمیت ایجاد توازن در بین مناطق مختلف که در هر جهتی احساس می شود، توجه ویژه ای به امکانات آموزشی و مهارت آموزی شهرستان سلطانیه داشته باشند.
وی به سابقه گردشگری شهرستان سلطانیه اشاره کرد و ادامه داد: بهره گیری مقتضی از ظرفیت توریستی بودن شهرستان بایستی از سوی تمامی مسئولان مدنظر قرار گیرد و متولیان حوزه مهارت آموزی نیز می توانند با ارائه خدماتی در زمینه آموزش صنایع دستی به متقاضیان، با کمترین هزینه موجب افزایش قابل ملاحظه سرانه درآمد را فراهم سازند.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =