استاندار: هنرمدیران استان البرز جذب تسهیلات بانکی فراتر از سهم استان باشد

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه به موضوع اشتغال توجه ویژه ای خواهم داشت و جلسات مرتب در این رابطه تشکیل می دهم،گفت: هنرمدیران بانکی باید این باشد که علاوه بر جذب کامل و صد در صدی سهم تسهیلات بانکی استان،برای تحقق اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تا جایی موفق عمل کنند که حتی سهم سایر استانها را هم جذب کنند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"محمدعلی نجفی" صبح چهارشنبه در پایان جلسه"ستادتسهیل و رفع موانع تولید" استان در رابطه با محورهای طرح شده در این ستاد استانی گفت: امسال سال «اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال»است و اجرای فرامین مقام معظم رهبری،دولت محترم و معاون اول رئیس جمهور در دستور کار قراردارد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت آمار اشتغال در استان البرز بیان کرد: علیرغم تلاش های انجام شده در بخش های مختلف و کارگروه های متعدد، نرخ بیکاری البرز قابل قبول و زینبده این استان نیست.
استاندار البرز با بیان اینکه کار ویژه ای در حوزه اشتغالزایی در این استان خواهیم داشت،گفت: بیشترین وقت خود را صرف اشتغال خواهم کرد و جلسات مرتبط با اشتغال را به صورت مرتب تشکیل خواهم داد.
نجفی با بیان اینکه شناسایی واحدهای تولیدی نیمه فعال در دستور کار خواهد بود،افزود: باید از امکانات و تسهیلات بانکی، بالای صدردرصد استفاده را ببریم و این هنرمدیران است که بتوانند علاوه بر سهم استان البرز، سهم سایر استانها را هم جذب کنند.
وی با اشاره به اینکه استعدادهای فراوانی در بخش کشاورزی و صادرات محصولات تولیدی در البرز وجود دارد،افزود: تلاش می شود تا برای افزایش سهم اشتغال نیز آمار قابل قبولی را کسب کنیم و جزو استان های شاخص درسطح کشورشویم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =