۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

تسنیم به نقل از علیرضا محجوب نماینده مردم تهران نوشت: قاچاقچی کالا با یک جاسوس که قصد خراب کاری دارد هیچ فرقی ندارد و نباید با آنها تسامح کرد.

 علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رادیو در خصوص مشکلات تولید گفت: رویکرد اقتصادی کشور متوجه تجارت خارجی است و با سهل انگاری و تسامح و گذشت از گناه قاچاقچیان نمی توان زمینه را برای رشد و رونق داخل فراهم ساخت.

وی ادامه داد: اکنون میزان تولید داخل افزایش یافته و ما به موفقیت هایی رسیدیم که روزی آرزوی آن را داشتیم اما در سالهای گذشته قاچاق موجب شده تا تولید با مشکل مواجه شود.

محجوب با اشاره به وجود افسارگسیخته کالای قاچاق در بازار گفت: قاچاقچان آنقدر گستاخ شده اند که در سال گذشته شاهد بودیم که در مورد خودرو که تقریبا یک کالای انحصاری است مردم را ترغیب می کردند که خودرو ایرانی نخرند.

وی افزود: قاچاقچیان با وقاحت می خواهند تولیدکننده داخلی را از بازار خارج کنند تا به تنهایی در بازار حضور داشته باشند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: قاچاقچیان کالا با یک جاسوس و عامل خارجی که قصد خراب کاری دارد هیچ فرقی ندارد و نباید با آنها تسامح کرد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه لیست قاچاقچیان سال گذشته معرفی شده،از دستگاه قضا تقاضا می کنیم که برخورد جدی با این افراد را دستور کار قرار دهد.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =