معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حل مشکلات استان چهارمحال و بختیاری را در قالب اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری آن را به عنوان اولویت اصلی کشور اعلام کرده اند و رئیس جمهور بر اجرای دقیق آن تاکید دارند را دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ، اسماعیل جبارزاده  در مراسم تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: ما از استاندار حفظ وحدت، همبستگی و صمیمیت در استان را خواسته ایم. استاندار باید ندا دهنده وحدت در استان بوده و در جهت نهادینه شدن اعتدال اقدام کند.

وی همچنین افزود: همه باید در جهت تحقق اهداف دولت همکاری کنیم. از مردم استان چهارمحال و بختیاری هم درخواست می کنیم به استاندار جدید استان کمک کنند. استانداران هم باید خود را وقف خدمت برای مردم کنند. خدمت به مردم باید برای ما اصل بوده و ما باید از حاشیه ها پرهیز کنیم.

جبارزاده با اشاره به اینکه بیشتر وعده های دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور در چهار سال گذشته تحقق یافته است تصریح کرد: بخشی از پروژه ها نیز که زمان‌ بر هستند در دولت دوازدهم در دستور کار هستند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: قرار بود وزیر کشور در این مراسم شرکت کنند ولی به دلیل وقوع زلزله در کرمانشاه، ایشان به آن استان سفر کردند تا در جریان امدادرسانی به مردم قرار گیرند. من ضمن تسلیت به مردم داغدار کرمانشاه، حامل پیام و سلام گرم وزیر کشور به مردم استان چهار محال و بختیاری هستم. در فرصت دیگری وزیر کشور در جمع شما مردم استان حضور می یابند.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با اشاره به خدمات آقای سلیمانی و عباسی در استان های چهارمحال و بختیاری و اردبیل در دولت یازدهم گفت:برای هر دوی عزیزان در استان های ايلام و چهارمحال و بختیاری آرزوی توفیق دارم. مطمئن هستم حضور آنها منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی در پایان گفت: ازهمه حافظان امنیت در این استان از جمله نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و قوه قضائیه از طرف وزارت کشور و وزیر کشور صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =